Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Humanoidy sprzedają kawę na Manhattanie i promują nowy sezon „Westworld”

Humanoidy sprzedają kawę na Manhattanie i promują nowy sezon „Westworld”
HBO postawiło na nietypową promocję nowego sezonu swojego kultowego serialu. W centrum Nowego Jorku zostały porozstawiane wózki z kawą, które obsługiwały niepokojące postaci. Ich zadaniem było zakwestionowanie rzeczywistości.
O autorze
1 min czytania 2022-06-22

Na kilka dni przed premierą czwartego sezonu „Westworld”, HBO postanowiono zorganizować działania w przestrzeni miejskiej, obok których nie da się przejść obojętnie. Na Manhattanie pojawiły się humanoidy, które zastąpiły baristów przy charakterystycznych wózkach z kawą i jedzeniem. Aby sytuacja wydawała się jeszcze bardziej realna, HBO nawiązało współpracę z lokalnymi markami, w tym Magnolia Bakery, Sigmund’s Precles i Joe Coffee, aby klienci mogli kupić w tych punktach swoje ulubione jedzenie i napoje. 

 

Na wydawanych papierowych kubeczkach pojawiały się hasła, które padały z ust postaci występujących w serialu. Oprócz tego na kubkach znajdą się kody QR, które odblokowują ekskluzywną treści z nadchodzącego sezonu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przypominamy, że fabuła produkcji opowiada futurystycznym parku rozrywki, który zamieszkany jest przez posiadające sztuczną inteligencję „hosty”. W czwartym sezonie zobaczymy nowe światy, a jeden z nich twórcy określają mianem „inwersji”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się