Na kilka dni przed premierą czwartego sezonu „Westworld”, HBO postanowiono zorganizować działania w przestrzeni miejskiej, obok których nie da się przejść obojętnie. Na Manhattanie pojawiły się humanoidy, które zastąpiły baristów przy charakterystycznych wózkach z kawą i jedzeniem. Aby sytuacja wydawała się jeszcze bardziej realna, HBO nawiązało współpracę z lokalnymi markami, w tym Magnolia Bakery, Sigmund’s Precles i Joe Coffee, aby klienci mogli kupić w tych punktach swoje ulubione jedzenie i napoje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na wydawanych papierowych kubeczkach pojawiały się hasła, które padały z ust postaci występujących w serialu. Oprócz tego na kubkach znajdą się kody QR, które odblokowują ekskluzywną treści z nadchodzącego sezonu.
Przypominamy, że fabuła produkcji opowiada futurystycznym parku rozrywki, który zamieszkany jest przez posiadające sztuczną inteligencję „hosty”. W czwartym sezonie zobaczymy nowe światy, a jeden z nich twórcy określają mianem „inwersji”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing