Dziadek Henryk i jego wnuk Mariusz są nierozłączną parą, która już od dłuższego czasu wprowadza konsumenta w świat produktów i usług Columbusa. Wyróżnia ich specyficzne poczucie humoru i zaskakujące dialogi.
W najnowszej odsłonie kampanii bohaterowie wspólnie wróżą z magicznej kuli, chcąc zobaczyć swoją przyszłość. Co w niej widzą? Niezależny energetycznie i ekonomiczny dom, dzięki urządzeniom OZE. W dodatku ta wizja staje się rzeczywista, w odróżnieniu od opcji znalezienia żony dla Mariusza.
Zobacz również
 
 
                        
                                                                                        
Działania promocyjne drugiej odsłony kampanii obejmują swoim zasięgiem telewizję, radio, internet oraz kanały VOD. Spoty reklamowe można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na platformach VOD. Kampania obejmuje także największe rozgłośnie radiowe Grupy RMF, EuroZet i Agory, reklamę internetową oraz działania PR.
Koncepcję kreatywną i wszystkie elementy kampanii, łącznie z realizacją spotów wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus. Planowaniem i zakupem mediów telewizyjnych zajął się dom mediowy MediaHub. 
                        
                                                     Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE] 
                    
Powstał także dedykowany landing dostępny pod adresem: energiimaszpoddostatkiem.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing