TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Starcom wygrywa przetarg fundacji WWF Polska

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Starcom do współpracy w obszarze planowania i zakupu mediów. Decyzja została poprzedzona przetargiem, w którym uczestniczyły agencje: Universal McCann, Media Group i Media Concept.
O autorze
0 min czytania 2014-09-05

W ostatnim czasie Fundacja współpracowała z domami mediowymi Lowe Media i Universal McCann.

Procedury przetargowe dotyczyły kampanii direct response w telewizji, których celem jest pozyskiwanie funduszy od darczyńców. W wyborze agencji w Polsce pomagała angielska agencja DTV Group, wyspecjalizowana w kreowaniu, optymalizacji, planowaniu i zakupie mediów kampanii direct response dla sieci WWF.

– Wybierając Starcom na naszego partnera kierowaliśmy się przede wszystkim oceną strategii i taktyki rozwiązań buyingowych oraz atrakcyjnością warunków kosztowych współpracy – mówi Magdalena Florczak, specjalista ds. marketingu i fundraisingu w WWF Polska.

W pierwszym etapie współpraca między fundacją WWF Polska a Starcomem dotyczyć będzie przede wszystkim planowania i zakupu kampanii telewizyjnych, niewykluczona jest jednak również wspólna realizacja działań w mediach interaktywnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj