„Bądźmy gotowi na permanentną zmianę” – Maciej Herman w IAA POWER PODCAST

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Bądźmy gotowi na permanentną zmianę” – Maciej Herman w IAA POWER PODCAST

Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, dyrektor zarządzający w firmie Wedel.

Od ponad 20 lat związany jest z rynkiem FMCG, odnosił spektakularne sukcesy jako dyrektor marketingu, by wreszcie przejąć odpowiedzialność za całą firmę jako dyrektor zarządzający. Co sądzi o kondycji branży, pozycji dyrektorów marketingu i największych wyzwaniach rynku komunikacji marketingowej? 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

IAA zaprasza do wysłuchania podcastu, dostępnego na Spotify oraz w wersji video na YouTube:

Prowadząca rozmowę Dorota N. Haller, wiceprezeska IAA Polska, VP marketing CEE & Nordic, Turkey & Canada Huawei CBG, CMO Huawei CBG Polska, zapytała między innymi o to, jak permanentne zmiany i czas niepewności wpływają na styl zarządzania. Oto, co odpowiedział Maciej Herman:

Dyskutując o kulturze organizacyjnej Wedel, za cel postawiliśmy sobie element, który nawet wpisaliśmy do misji firmy: chcemy być organizacją, która jest gotowa na permanentną zmianę. Naszych pracowników przyzwyczajamy do tego, że zmiana jest, zmiana będzie. Mówimy: bądźcie gotowi na zmianę, ale i antycypujcie zmiany – szukajcie usprawnień, czy polepszeń procesów.

Więcej inspiracji w tym i kolejnych podcastach IAA POWER PODCASTS – nowym formacie branżowej dyskusji, proponowanej przez IAA Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij