Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Bądźmy gotowi na permanentną zmianę” – Maciej Herman w IAA POWER PODCAST

Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, dyrektor zarządzający w firmie Wedel.
O autorze
1 min czytania 2022-07-08

Od ponad 20 lat związany jest z rynkiem FMCG, odnosił spektakularne sukcesy jako dyrektor marketingu, by wreszcie przejąć odpowiedzialność za całą firmę jako dyrektor zarządzający. Co sądzi o kondycji branży, pozycji dyrektorów marketingu i największych wyzwaniach rynku komunikacji marketingowej? 

IAA zaprasza do wysłuchania podcastu, dostępnego na Spotify oraz w wersji video na YouTube:

Prowadząca rozmowę Dorota N. Haller, wiceprezeska IAA Polska, VP marketing CEE & Nordic, Turkey & Canada Huawei CBG, CMO Huawei CBG Polska, zapytała między innymi o to, jak permanentne zmiany i czas niepewności wpływają na styl zarządzania. Oto, co odpowiedział Maciej Herman:

Dyskutując o kulturze organizacyjnej Wedel, za cel postawiliśmy sobie element, który nawet wpisaliśmy do misji firmy: chcemy być organizacją, która jest gotowa na permanentną zmianę. Naszych pracowników przyzwyczajamy do tego, że zmiana jest, zmiana będzie. Mówimy: bądźcie gotowi na zmianę, ale i antycypujcie zmiany – szukajcie usprawnień, czy polepszeń procesów.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej inspiracji w tym i kolejnych podcastach IAA POWER PODCASTS – nowym formacie branżowej dyskusji, proponowanej przez IAA Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing