Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rewolucja w NESCAFÉ!

NESCAFÉ to ulubiona kawa Polaków. Od ponad 75 lat towarzyszy milionom ludzi na całym świecie o każdej porze dnia. Teraz szykuje kolejną rewolucję – wprowadza nową, ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna na świecie!
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka NESCAFÉ, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.

Nowy image!

Logo NESCAFÉ jest rozpoznawane na całym świecie. Teraz wyróżniają je nowoczesna czcionka i charakterystyczny, czerwony apostrof nad literą E, który będzie jednym ze znaków rozpoznawczych marki.

Zmienia się również kształt kultowego kubka NESCAFÉ, który obecny jest w wielu domach i biurach, towarzysząc Polakom podczas poranków, chwil relaksu i przerw w pracy. Kubek pozostaje czerwony, natomiast jego uchwyt tworzy charakterystyczny apostrof.

Nowoczesny design opakowań!

Marka, idąc z duchem czasu, unowocześniła design wszystkich opakowań kaw w portfolio NESCAFÉ od porannej NESCAFÉ CLASSIC, przez łagodną NESCAFÉ Sensazione Créme, kolekcję ekskluzywnych kaw NESCAFÉ GOLD oraz NESCAFÉ Espresso po miksy kawowe 3w1 i 2w1. Nowe grafiki wyróżnia atrakcyjna kolorystyka i nowoczesny styl.  Dodatkowo najpopularniejsze kawy NESCAFÉ CLASSIC i NESCAFÉ Sensazione Créme pojawiły się w większym formacie – opakowaniu 300g, które jest lekkie, poręczne, łatwe do przechowywania i w atrakcyjnej cenie. Teraz ulubiona kawa wystarczy na dłużej!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komunikacja jakiej nie było!

Z kubkiem kawy NESACFÉ zaczynamy dzień, spędzamy chwile z rodziną i przyjaciółmi, odpoczywamy przy dobrej książce i ulubionej muzyce – jednym zdaniem – Wszystko zaczyna się z NESCAFÉ! Pod tym hasłem będzie prowadzona nowa komunikacja –emocjonalna, pozytywna i energetyczna. Będzie angażować, zaskakiwać, tworzyć domysły, a czasem zachęcać wprost – Spróbuj mnie!

Słuchaj podcastu NowyMarketing