Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka otworzy sklep internetowy. Co znajdziemy w ofercie?

Biedronka otworzy sklep internetowy. Co znajdziemy w ofercie?
Ruszyły testy nowego sklepu online pod nazwą Biedronka Home. Klienci nie znajdą w nim jednak produktów spożywczych, ale artykuły przemysłowe, tekstylia, zabawki czy kosmetyki.
O autorze
1 min czytania 2022-08-02

Jeden z najpopularniejszych dyskontów w Polsce zdecydował się na wejście do e-commerce. Biedronka dała swoim pracownikom dostęp do testowej wersji sklepu internetowego, który najprawdopodobniej niebawem zostanie udostępniony dla klientów.

Informacjami o tym, jak będzie wyglądał pierwszy e-sklep Biedronki, podzielił się portal spidersweb.pl. Z opisu wynika, że Biedronka Home nie zastąpi wizyty w sklepie stacjonarnym – na stronie internetowej znajdzie się bowiem tylko oferta non-food. Internetowe zakupy spożywcze niezmiennie będzie można robić wyłącznie za pośrednictwem aplikacji marki Glovo, z którą sieć współpracuje od 2020 roku

Asortyment Biedronki Home będzie obejmował przede wszystkim artykuły przemysłowe, które zostały podzielone na 9 kategorii: kuchnia, dom i ogród, elektronika, warsztat i auto, sport i hobby, zdrowie i uroda, dziecko, kultura i rozrywka, moda. Do każdej z ich zostały także przypisane dodatkowe podkategorie.

E-sklep Biedronki będzie miejscem zrzeszającym zarówno marki własne sieci, jak i inne brandy, m.in. Puccini, Ambition, MG Home czy Fiskars. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz oferty sprzedażowej, na Biedronka Home znajdzie się również sekcja „Inspiracje”, która będzie zawierała szersze opisy i wskazówki dotyczące m.in. wyboru czy wykorzystania produktów w domu i ogrodzie.

Rejestracja w sklepie internetowym będzie jednoznaczna z założeniem wirtualnej karty Moja Biedronka i dostępem do różnych promocji. Klienci będą mogli płacić za zakupy online za pomocą szybkiego przelewu, karty płatniczej lub BLIKa, a zwrotu towarów będzie można dokonać do 60 dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na otwarcie internetowego sklepu czekało wielu klientów Biedronki. Dyskont decyduje się na ten krok dosyć późno – ponad trzy lata później niż konkurencyjna sieć Lidl. O tym, jak będzie rozwijał się nowy sklep online najpopularniejszego dyskontu w Polsce, prawdopodobnie przekonamy się już niebawem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Pod koniec 2021 roku Biedronka i Glovo rozszerzyły współpracę, udostępniając ekspresową dostawę zakupów w ramach usługi Biedronka Express BIEK.