Lidl Polska od początku funkcjonowania w Polsce rozwija swoją działalność tak, aby zakupy w sklepach sieci były coraz bardziej komfortowe. Lidl-sklep.pl zdecydowanie zwiększy dostępność produktów oraz ułatwi dokonywanie zakupów – szczególnie klientom, którzy dotychczas nie mieli sklepu Lidl w pobliżu miejsca zamieszkania. Obecnie sklep internetowy znajduje się w fazie testów, jednak już niedługo witryna zostanie oficjalnie otwarta.
Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe w atrakcyjnej, niskiej cenie. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W sklepie kupimy zarówno produkty marek własnych – m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest – jak i marki producentów.
Zobacz również
W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment przemysłowy i będzie on zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne – dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, czwartek i sobotę.
– Od początku naszej działalności w Polsce naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Cieszymy się, że dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do nich będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych jak i nowych klientów – podsumowuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.
Lidl jest wszędzie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za zakupy w Lidl-sklep.pl klienci będą mogli dokonywać płatności przelewem internetowym, kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce. Zamówienia będą dostarczane do klienta w czasie do 3 dni roboczych od dokonania zapłaty za zamówienie. Koszt dostawy za zakupy do 149 zł będzie płatny 9,99 zł, a powyżej kwoty 149 zł produkty będą dostarczane bezpłatnie. Klient będzie miał 30 dni na zwrot zakupów. Zwrot będzie bezpłatny przy skorzystaniu z usług Poczty Polskiej.
Więcej informacji znajduje się na www.lidl-sklep.pl.
PS
Lidl Polska kontynuuje rewolucję w temacie opakowań. W ofercie sieci pojawią się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo. Klienci będą mogli zakupić m.in. BIO ziemniaki, BIO cebulę lub BIO marchew w pełni nadających się do recyklingu opakowaniach.
PS2
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka Lidl? Które kanały komunikacji marketingowej były dla marki najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?