Michał Wolfram objął stanowisko performance marketing leada w KERRIS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Wolfram objął stanowisko performance marketing leada w KERRIS

Michał Wolfram w sierpniu br. przeszedł z VMLY&R do KERRIS i objął funkcję performance marketing leada.

Na nowym stanowisku, jako performance marketing lead, Michał Wolfram obejmie zarządzanie zespołem Performance Marketingu, realizującego projekty dla takich klientów jak Tauron, Swiss Krono, Magda Butrym, Roche Polska, Skawa, Jan Niezbędny, Kruszwica.

Ostatnie 7 lat Wolfram spędził w agencji VMLY&R zajmując się pełną obsługą mediową (zakup i planowanie) dla najbardziej rozpoznawalnych klientów agencji takich jak: Lidl, Mazda, HBO GO (MAX), Amazon, T-mobile. Jako performance manager skupiał się przede wszystkim na opiece nad działem mediowym agencji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij