Na nowym stanowisku, jako performance marketing lead, Michał Wolfram obejmie zarządzanie zespołem Performance Marketingu, realizującego projekty dla takich klientów jak Tauron, Swiss Krono, Magda Butrym, Roche Polska, Skawa, Jan Niezbędny, Kruszwica.
Ostatnie 7 lat Wolfram spędził w agencji VMLY&R zajmując się pełną obsługą mediową (zakup i planowanie) dla najbardziej rozpoznawalnych klientów agencji takich jak: Lidl, Mazda, HBO GO (MAX), Amazon, T-mobile. Jako performance manager skupiał się przede wszystkim na opiece nad działem mediowym agencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024