AdTaily stawia na performance

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AdTaily stawia na performance

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy AdTaily bardzo silnie zaczęło rozwijać się w kierunku reklamy performance. Na stronach wydawców wyświetla się coraz więcej reklam rozliczanych w modelu CPC i wyraźnie widać, że ma to pozytywny wpływ na kondycję całej sieci.

Nie oznacza to jednak rezygnacji z modelu flat fee, który nadal będzie wspierany.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W realizacji tego planu pomaga fakt, że AdTaily zarządza powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl.

“Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych” - mówi Magdalena Wasilewska, dyrektor sprzedaży AdTaily.

Testowane są również nowe narzędzia, które pozwolą zaspokoić potrzeby większych reklamodawców - jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.

Działania AdTaily pozwolą wydawcom sieci na zwiększenie zarobków dzięki:

  • nowym formatom reklamowym
  • narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy AdMeta, służące tym celom)
  • dobrze targetowanym reklamom
  • dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
  • wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.
  • Reklamodawcy natomiast będą mogli liczyć na wyższy ROI (zwrot z inwestycji) poprzez:
  • lepszą jakość ruchu
  • dostęp do jakościowej oceny powierzchni reklamowych
  • precyzyjne informacje o jakości reklam.

“AdTaily skupia się obecnie na rozwoju stosowanych technologii, współpracy z partnerami, którzy oferują najlepsze narzędzia oraz budowaniu pozycji na rynku reklamy efektywnościowej” - podsumowuje Marcin Ekiert, CEO.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij