Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę eobuwie.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę eobuwie.pl

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja DDB Warszawa zajmie się obsługą projektową brandu eobuwie.pl (część Spółki MODIVO SA), w tym działaniami kreatywnymi, przygotowaniem spotu oraz kampanii digital.

– Zależało nam na znalezieniu partnera, który szuka nieszablonowych rozwiązań. Agencja DDB Warszawa przedstawiła pomysł, który doskonale współgra z dynamiką eobuwie.pl, naszą wizją i kreatywnym podejściem do komunikacji. Jestem przekonana, że ten wspólny projekt pozytywnie zaskoczy naszych klientów – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bardzo się cieszymy, na współpracę z eobuwie.pl, to jedna z tych nielicznych polskich marek, która rewolucjonizuje swoją kategorię i porywa się na pionierskie rozwiązania w skali światowej. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy wspierać eobuwie.pl w ich ambitnych planach – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.  

Eobuwie.pl (będące częścią Spółki MODIVO SA), to lider e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, oferujący obuwie, torebki i akcesoria od marek sportowych, casualowych i premium. Brand oprócz platformy internetowej rozwija również sieć sklepów stacjonarnych – obecny jest w największych polskich aglomeracjach oraz stolicy Czech.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij