Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Kaufland wspiera odpowiedzialną jazdę podczas kolejnej edycji SpeedGames

16 sierpnia na Torze Modlin znani twórcy internetowi pod czujnym okiem Kuby Przygońskiego będą zgłębiać tajniki bezpiecznej jazdy w wymagających warunkach. Tym razem do grona sponsorów promujących bezpieczną i odpowiedzialną jazdę dołącza sieć Kaufland.
O autorze
1 min czytania 2022-08-16

Kaufland jako odpowiedzialna sieć rozumie, że u podstaw każdego działania leży edukacja. Konsekwentnie angażuje więc klientów w swoje inicjatywy i pokazuje, jak w codziennym życiu zadbać o swoje zdrowie, otaczająca nas naturę oraz własne bezpieczeństwo. Z pomocą zaznanych i lubianych osobistości ze świata social mediów, telewizji i sportu sieć skieruje uwagę odbiorców na kwestię bezpieczeństwa za kierownicą.

Zabawa, rywalizacja i… edukacja

Na Torze Modlin poza pełną emocji rywalizacją oraz dobrą zabawą, istotną rolę będzie miała edukacja w zakresie bezpiecznej jazdy w ekstremalnych warunkach.

Jesteśmy w trakcie wakacyjnych wyjazdów, gdzie ruch na trasach prowadzących do popularnych, turystycznych miejscowości jest większy niż zazwyczaj. To bardzo istotne, aby zachować wzmożoną czujność i za każdym razem wsiadając za kierownicę, być świadomym możliwych zagrożeń. Jako sieć, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, regularnie wspieramy ciekawe i niestandardowe inicjatywy edukacyjne – mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w sieci Kaufland Polska.

Speedgames to show motoryzacyjne, którego organizatorem i gospodarzem jest Kuba Przygoński – znany polski kierowca rajdowy. W trakcie show gwiazdy social mediów, telewizji i sportu sprawdzają oraz doskonalą swoje umiejętności m.in. w jeździe na czas czy w trudnych warunkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie odbędzie się w poniedziałek, 16 sierpnia, a jego transmisję będzie można obejrzeć na TikToku i Instagramie Kaufland Polska. Po świecie SpeedGames, specjalnie dla obserwatorów Kaufland, oprowadzać będzie sam Czarek Czaruje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing