TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Obecność żużlowców oraz klubów sportu żużlowego występujących w Enea Ekstralidze 2014 w mediach społecznościowych

Falubaz Zielona Góra prowadzi w rankingu mediów społecznościowych drużyn Enea Ekstraligi
O autorze
1 min czytania 2014-09-11

Jak wynika z badania mediów społecznościowych Social Track przeprowadzonego przez Pentagon Research wśród zespołów Enea Ekstraligi, najwięcej wirtualnych fanów posiada ubiegłoroczny Mistrz Polski, Falubaz Zielona Góra. Podobnie jak w ubiegłym roku Zielonogórzanie nie mieli sobie równych i posiada łącznie 48 852 „Lubię to” swojego profilu społecznościowego na Facebooku.

Popularny ZKŻ jest zdecydowanym liderem i wyprzedza drugą Stal Gorzów o ponad 10 tysięcy „Lubię to”. Gorzowianie z 38 510 fanami wskoczyli w tym roku na drugie miejsce zostając jednocześnie zespołem, który najbardziej powiększył grono fanów swojego profilu. Miejsce trzecie przypadło Włókniarzowi Częstochowa, który w porównaniu do poprzedniego rankingu spadł o jedną lokatę, mimo, że również znacząco zwiększył liczbę fanów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Procent zainteresowanych [PZ] – został obliczony na podstawie ilorazu liczby fanów konta zespołu przezliczbę mieszkańców miasta. Najwyższy [PZ] odnotowaliśmy podobnie jak w poprzednim rankingu dla konta Falubazu Zielona Góra. Oznacza to, że w porównaniu do liczby ludności Zielonej Góry konto Falubazu stanowi 40,99% wartości podawanej przez GUS. Stal Gorzów charakteryzuje się omawianym współczynnikiem na poziomie 30,94%. Oba wspomniane wyniki są stosunkowo wysokie i wskazują na dużą popularność drużyn w porównaniu do wielkości miast i możliwości pozyskiwania kibiców przez te zespoły.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przedstawiono fragment raportu:
„Obecność żużlowców oraz klubów sportu żużlowego występujących w Enea Ekstralidze 2014 w mediach społecznościowych”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Badanie zostało przeprowadzone do dnia 2 września 2014 roku i jest wykonywane w formie stałego monitoringu;

Podczas badania wykorzystano autorskie narzędzie Pentagon Social Track, pozwalające na zbieranie statystyk z portali społecznościowych;

Raport został stworzony w oparciu o serwis Facebook oraz oficjalne profile społecznościowe 8 drużyn występujących w sezonie 2014 w Enea Ekstralidze;

Za oficjalne konta społecznościowe zostały uznane te, których odnośniki znajdowały się na stronach klubowych.

W przypadku braku takich informacji konta zostały umieszczone w rankingu na podstawie publikowanych treści oraz monitoringu.

Prezentowane klatki pochodzą ze stałego badania przekazu telewizyjnego wykonywanego w ramach monitoringu wydarzeń sportowych przez Pentagon-Research.