Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kool Things rozpoczęła współpracę w firmą InnoGames

Agencja Kool Things specjalizująca się w promocji gier na terenie Polski i Rosji nawiązała z początkiem września współpracę z niemiecką firmą InnoGames.
O autorze
0 min czytania 2014-09-12

InnoGames to jeden z największych na świecie producentów i dostawców na rynku gier przeglądarkach i mobilnych.

Do zdań Kool Things należeć będą kontakty z mediami, realizowanie strategii PR w Polsce, wsparcie w działaniach HR oraz organizacja eventów.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj