Twarzą kampanii był Bilguun Ariunbaatar. Projekt trwał przez trzy miesiące, w trakcie których powstało 9 filmów. Za kreację odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT
Kampania została podzielona na 2 etapy.
W pierwszym powstał teaser, który miał podsumować EURO i zaprosić do polubienia profilu na Facebooku:
W kolejnym filmie sam Bilguun zapraszał na fanpage Lokalo:
Najważniejszą realizacją w początkowym etapie była „Wbijaj na Lokalo”. Spot zachęca do skorzystania z usług serwisu noclegowego i zachwala jego zalety – możliwość wynajęcia ciekawych lokali, poznania właściciela i dokładnego obejrzenia zarezerwowanego miejsca. Na YouTube film widziało prawie 891 tys. osób.
Podczas drugiego etapu powstały filmy viralowe. Pierwsza produkcja to pożegnanie Bilguuna z jego jurtą. W ramach kampanii użytkownicy serwisu mogli później ją wynająć. Jurta została zbudowana w Kruklankach, niedaleko Giżycka na Mazurach.
Bilguun odwiedził także Przystanek Woodstock, podarował kwiaty parze, która najszybciej wynajęła lokal, rozmawiał z właścicielem luksusowej willi i udał się w podróż po Polsce:
Każdy film na YouTube widziało co najmniej kilkanaście tysięcy osób, z czego trzy kilkadziesiąt tysięcy, a dwa – ponad sto tysięcy. Przy realizacji materiałów Bilguun wraz z ekipą filmową odwiedził Kruklanki, Kostrzyn, Gdańsk, Warszawę i Kraków.
- LOKALO.pl w osobie Marcina Sienkowskiego postawiło przed nami duży i wymagający projekt. Trzy miesiące pracy, dziewięć filmów i pięć odległych od siebie realizacji złożyły się na kampanię, z której jesteśmy bardzo dumni. Praca z Bilguunem to prawdziwa przyjemność – jest profesjonalistą, który potrafi bawić się swoją rolą podsumowuje Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający f25.