f25 podsumowuje kampanię Lokalo z Bilguunem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
f25 podsumowuje kampanię Lokalo z Bilguunem

Dom Produkcyjny f25, odpowiedzialny za produkcję materiałów filmowych do kampanii promocyjnej dla serwisu Lokalo.pl, przygotował podsumowanie akcji.

Twarzą kampanii był Bilguun Ariunbaatar. Projekt trwał przez trzy miesiące, w trakcie których powstało 9 filmów. Za kreację odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania została podzielona na 2 etapy.

W pierwszym powstał teaser, który miał podsumować EURO i zaprosić do polubienia profilu na Facebooku: 

 W kolejnym filmie sam Bilguun zapraszał na fanpage Lokalo: 

Najważniejszą realizacją w początkowym etapie była „Wbijaj na Lokalo”. Spot zachęca do skorzystania z usług serwisu noclegowego i zachwala jego zalety – możliwość wynajęcia ciekawych lokali, poznania właściciela i dokładnego obejrzenia zarezerwowanego miejsca. Na YouTube film widziało prawie 891 tys. osób.

 Podczas drugiego etapu powstały filmy viralowe. Pierwsza produkcja to pożegnanie Bilguuna z jego jurtą. W ramach kampanii użytkownicy serwisu mogli później ją wynająć. Jurta została zbudowana w Kruklankach, niedaleko Giżycka na Mazurach.

Bilguun odwiedził także Przystanek Woodstock, podarował kwiaty parze, która najszybciej wynajęła lokal, rozmawiał z właścicielem luksusowej willi i udał się w podróż po Polsce:

Każdy film na YouTube widziało co najmniej kilkanaście tysięcy osób, z czego trzy kilkadziesiąt tysięcy, a dwa – ponad sto tysięcy. Przy realizacji materiałów Bilguun wraz z ekipą filmową odwiedził Kruklanki, Kostrzyn, Gdańsk, Warszawę i Kraków.

 - LOKALO.pl w osobie Marcina Sienkowskiego postawiło przed nami duży i wymagający projekt. Trzy miesiące pracy, dziewięć filmów i pięć odległych od siebie realizacji złożyły się na kampanię, z której jesteśmy bardzo dumni. Praca z Bilguunem to prawdziwa przyjemność – jest profesjonalistą, który potrafi bawić się swoją rolą podsumowuje Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający f25. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij