Kupony rabatowe newsweek.pl

Kody i kupony rabatowe dla czytelników to nowa usługa w Newsweek.pl. Tym samym serwis wchodzi na dynamicznie rozwijający się w polskim Internecie rynek e-couponingu. Platformę Newsweek.pl/kupony-rabatowe uruchomiono wraz z firmą Panna Cotta PCG GmbH.
O autorze
1 min czytania 2014-10-06

Użytkownicy nowej platformy Newsweek.pl/kupony-rabatowe będą mieli możliwość skorzystania z ofert ponad 300 najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce. Wśród nich znajdują się tak znane marki jak Asos, Deichmann, Dr Irena Eris, Komputronik, iSpot czy Empik. Kupony zebrano w różnych kategoriach tematycznych – takich jak moda, elektronika, podróże, książki, muzyka oraz zdrowie i uroda. Korzystanie z kuponów jest bezpłatne i nie wiąże się dla użytkownika z koniecznością rejestracji. Po wybraniu kuponu rabatowego z oferty, kliknięcie przenosi użytkownika bezpośrednio na stronę sklepu internetowego, gdzie może skorzystać z promocyjnej ceny.

Adres serwisu >

Serwis zbudowano we współpracy z firmą Panna Cotta PCG GmbH – właścicielem działającego od października 2013 roku portalu Kupon.pl.

„Jesteśmy dumni z tego, że możemy wejść na polski rynek e-couponingu z tak silnym partnerem strategicznym jak Newsweek.pl. Współpraca ta pozwoli nam zaoferować polskim kupującym jeszcze więcej ekskluzywnych ofert rabatowych. Naszym celem jest stanie się w ciągu najbliższego roku jedną z wiodących platform kuponowych na rynku” – mówi Panayotis Nikolaidis (CEO, Panna Cotta PCG GmbH).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serwis Newsweek.pl obecnie jest jednym z najpopularniejszych portali informacyjnych w Polsce, publikując bieżące newsy i komentarze, oraz czerpiąc z tradycji jakościowego dziennikarstwa kojarzonego z tygodnikiem Newsweek Polska. W ciągu miesiąca stronę odwiedza  niemal 2 mln użytkowników, wyświetlając 9 mln odsłon (dane Megapanel czerwiec 2014).

Panna Cotta PCG GmbH jest międzynarodową siecią platform couponingu, która działa w dziewięciu najlepiej rozwijających się rynków e-commerce na całym świecie, w tym Brazylii (cupom.com), Hiszpanii (cupon.es) i Meksyku (tuscupones.com.mx). Oprócz własnych serwisów, firma tworzy strony we współpracy z największymi wydawcami, takimi jak Gruner + Jahr (gutscheine.stern.de, codepromo.tele-loisirs.fr). Panna Cotta PCG GmbH została założona w kwietniu 2012 roku przez obecnego prezesa Panayotisa Nikolaidisa z ramienia Hanse Ventures Group. Obecnie przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 60 osób z 14 różnych krajów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się