Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reebok zaprezentował lokalną odsłonę kampanii #AlwaysClassic

Reebok zaprezentował lokalną odsłonę kampanii dedykowanej linii Reebok Classic. Wzięła w niej udział trójka bohaterów z Polski: Jakub Józef Orliński, Sylwester Wilk, Zuza Borucka.
O autorze
1 min czytania 2022-09-28

Kampania jest interpretacją klasyki w wykonaniu jej ambasadorów. Do akcji została zaangażowana trójka wyjątkowych osobistości, z bardzo różnorodnych środowisk i reprezentujących rozmaite pasje. Celem kampanii jest uświadomienie, że klasyka dla każdego ma zupełnie inne znaczenie i jest bardzo indywidualną kwestią.

Jakub Józef Orliński jest uznanym śpiewakiem operowym – kontratenorem, którego pasją jest breakdance. Pozorny kontrast jest właśnie jego rozumieniem klasyki: niepowtarzalnym połączeniem pasji, umiejętności i talentów, które zapewniły mu sukces.

Sylwester Wilk to sportowiec, którego dotknęła osobista tragedia, gdyż stracił nogę w wyniku wypadku komunikacyjnego. Bycie sportowcem dla niego to pasja i motywacja, która zaczyna się w głowie – dlatego nie porzucił on swoich aspiracji, a wręcz przeciwnie.

Zuza Borucka swoją karierę w sieci rozpoczęła jako jedna z pierwszych kobiet w zmasuklizowanym świecie gier. Z czasem jej działalność influencerska znacznie ewoluowała: aktualnie tworzy różnorodne treści w Internecie, wspiera kobiety w dążeniu do celu oraz zachęca do akceptacji i pokochania własnego ciała w ramach ruchu #bodypositivity.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania łączy w sobie różnorodne pasje i światy, które są także bliskie marce Reebok: muzykę, taniec, gaming, inkluzywność, odwagę i sport. Każdy z bohaterów to niepowtarzalna postać i dla każdej klasyka jest zupełnie czymś innym. Kampania ma pokazywać odbiorcy, że to właśnie on definiuje swój świat i nic nie stanowi dla niego bariery poza samym sobą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing