TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Legendarna impreza Desperadosa powraca w nowej ekscytującej odsłonie

Po serii The Wildest Night Party, które marka sponsorowała od 2010 r., przyszedł czas na całkiem nowy wymiar imprezowania. 25 października 2014 r. w Warszawie startuje Endless Night Party – impreza bez końca, gdzie czas gubi ustalony porządek i podąża za cofającymi się wskazówkami zegarów.
O autorze
1 min czytania 2014-09-16

Legenda dzikich nocy

Imprezy pod szyldem Desperadosa już od pierwszej edycji w 2010 r., zaskakują kreatywnością i fantazją, wprowadzając uczestników w świat nowych doznań i otwierając przed nimi nieznany wymiar zabawy. Marka, która łamie utarte schematy i przekracza kolejne granice nieustannie rzuca imprezowiczom nowe wzywania. Legendarny rozmach wydarzeń, które dotychczas odbywały się pod nazwą The Wildest Night Party, przenosi imprezowanie na wyższy poziom, łącząc w sobie elementy wielowymiarowego eventu, koncertu i klubowej imprezy. Zawsze zaskakuje nowatorskimi atrakcjami, scenografią, połączeniem muzycznych gatunków i różnorodnością wykonawców.

Co roku Desperados sam sobie coraz wyżej ustawia poprzeczkę. Coraz ciekawsze i nietuzinkowe lokalizacje, jak Stocznia Gdańska w 2010 r., fabryka Schleibera w 2011 r. i poznańska Stara Rzeźnia w 2012 r., czy ubiegłoroczne Soho Factory, przyciągają tłumy imprezowiczów spragnionych nieskrępowanej zabawy.

Polska wyznacza imprezowe trendy

W tym roku impreza Desperadosa nabiera nowego wymiaru i rozgrzewa fanów zabawy o smaku tequili nie tylko w Polsce. Inspirujący format wszechogarniającej imprezy, stworzony w 2010 r. dla polskich fanów Desperadosa, tej jesieni będzie miał swoją odsłonę w Warszawie, Londynie i Mediolanie. Serię wydarzeń otworzy londyńskie party pod nazwą Next level. Kulminacją cyklu będzie polskie Endless Night Party, a zakończeniem szalona impreza w Hotel Revelation w Mediolanie.

Endless Night Party odbędzie 25 października 2014 r. i przeniesie uczestników w labirynt czasu, który gubi swój uporządkowany, liniowy wymiar. Nie bez przyczyny organizator wybrał tę właśnie datę: tej nocy zmiana czasu z letniego na zimowy gwarantuje imprezowiczom Desperadosa dodatkową godzinę zabawy. To będzie noc bez końca, pełna inspiracji i zupełnie nowych doświadczeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tylko dla zaproszonych

Szczegóły warszawskiej imprezy na razie pozostają tajemnicą. Będą ujawniane w kolejnych komunikatach prasowych. Niektóre atrakcje pozostaną jednak niespodzianką do końca: dowiedzą się o nich tylko ci, którzy zdobędą zaproszenia na imprezę.

Podobnie jak na poprzednie imprezy sponsorowane przez Desperadosa, również w tym roku zaproszeń na Endless Night Party nie można kupić. Można je zdobyć biorąc udział w konkursie, który wystartował 12 września 2014 r. Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania marketingowe

W połowie września rusza kampania TV, outdoorowa i digitalowa. Kreację przygotowała agencja Good, działania digital i social media prowadzi agencja K2, za PR odpowiada agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się