– Od początku istnienia sieci iDream zależy nam na tym, by wyznaczała ona najwyższe standardy na polskim rynku, dlatego tworzymy miejsce, w którym odwiedzający spotkają prawdziwych Apple Ekspertów – pracowników z dużą wiedzą o produktach Apple, będących jednocześnie serwisantami tej marki w ramach iDream, ale będą również mogli w miłym otoczeniu spotkać się ze znajomymi (innymi fanami Apple), wypić kawę, porozmawiać – mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu spółki Eurotel, właściciela sieci iDream. – Nasza klubokawiarnia czy raczej kawiarnia serwisowa, jest też miejscem gdzie będzie można uczestniczyć w szkoleniach i warsztatach związanych z tematyką komputerową i sprzętową.
Z okazji oficjalnego startu „serwiso-kawiarni” 20 września w Bydgoszczy odbędzie się Dzień Otwarty (9:00-21:00), w ramach którego będzie można korzystać z porad eksperckich (dotyczących sprzętu, jego konfiguracji, jak najwygodniejszego używania itp.), a także z szeregu promocji dotyczących zarówno oferty serwisowej (ekspertyza sprzętu gratis), szkoleniowej (voucher wartości 100 zł na szkolenie w salonie iDream), jak i kawiarnianej (kawa gratis).
Zobacz również
Serwis w Bydgoszczy będzie obsługiwał zlecenia na sprzęt wymagający usług serwisowych, dostarczany przez klientów do salonów iDream w całym kraju; można do niego również przesyłać sprzęt bezpośrednio, bez wizyty w salonie iDream.
Otwarciu serwiso-kawiarni towarzyszy kampania reklamowa skierowana do użytkowników i fanów marki Apple: prowadzona pod hasłem „Eksperci i kawa – Serwisujemy, Szkolimy, Serwujemy” (materiał graficzny w załączniku). Kampania obejmie m.in. portale skierowane do studentów i maturzystów, oraz akcje z zakresu social media i e-mail marketingu z wykorzystaniem bazy adresowej firmy ABC Data, oraz bazy własnej sieci iDream. W czasie Dnia Otwartego akcję wesprą też dodatkowe działania, m.in. obecność hostess z ulotkami i gadżetami promocyjnymi zarówno w kawiarni, jak i w całym Focus Mall, oraz oczywiście w salonie iDream w tym centrum handlowym; plakaty i ulotki, oraz różnego rodzaju działania promocyjne zarówno w salonie iDream jak i w kawiarni. Przewidziana jest także zabawa fotograficzna na Instagram #eksperciikawa – na najlepsze zdjęcie w stylu Key Visual kampanii lokalu (osoba odwiedzająca kawiarnię „wysypuje” zawartość torebki lub kieszeni i robi zdjęcie na blacie z kawą i sprzętem Apple).
Pierwszy salon iDream powstał w ub.r. właśnie w Bydgoszczy, obecnie sieć iDream liczy sobie już siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie. Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy – lokalizowane są zwykle w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Ich powierzchnia wynosząca ponad 100 m2 – pozwala na komfortową ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący paletę produktów marki Apple. Klienci e-sklepu mają możliwość osobistego odbioru zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży…
Słuchaj podcastu NowyMarketing