TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Be Smart z Bsmart, czyli jak KFC pomaga rozwiązywać zadania domowe!

Dla wielu młodych ludzi powakacyjny powrót do szkolnej rzeczywistości bywa „bolesnym” doświadczeniem. Dostrzegła to marka KFC, która w swojej najnowszej kampanii marketingowej współpracując z serwisem Zadane.pl pomaga rozwiązywać zadania domowe.
O autorze
1 min czytania 2014-09-18

Interaktywna zabawa z KFC wraz z jedną z ulubionych przekąsek nastolatków, to dla miłośników sieci restauracji duża pomoc w codziennej nauce. Bsmart’owy profil codziennie wybiera zadania umieszczone przez użytkowników portalu i w jak najkrótszym czasie udziela prawidłowych rozwiązań. Stopień trudności zadań jest adekwatny do liczby zarejestrowanych użytkowników, dlatego profil korepetytora Bsmart charakteryzuje duża elastyczność tematyczna i zakres posiadanej wiedzy. Dzięki temu uczniowie sprawniej rozwiązują zadania domowe, ponadto zyskują więcej cennego czasu na naukę i zajęcia pozaszkolne.

Razem jest łatwiej – Bsmart pomaga w sieci

Jak łatwo się domyślić, pomoc i wsparcie przy rozwiązywaniu najtrudniejszych zadań, cieszy się wśród uczniów sporym zainteresowaniem. Użytkownicy serwisu dają tego wyraz z publikowanych komentarzach dla Bsmart’owych odpowiedzi: „dzięki za pomoc – pomogłeś mi ekspresowo” – sarenka4, „dziękuję za szybką odpowiedź – teraz mogę iść przekąsić bsmarta :P” tymsonX1, „bardzo mi pomogłeś. będę częściej prosić o Twoją pomoc” gagatek15.

A po odrobieniu lekcji… check-in i Bsmart’owe nagrody

Edukacyjna zabawa z KFC połączona jest z akcją informacyjną na temat najnowszej aplikacji stworzonej dla miłośników kurczaków przyrządzonych według sekretnej receptury Colonela Sandersa. Wszyscy odwiedzający restauracje KFC mogą  skorzystać z najnowszej aplikacji „Check-in”, by zbierając check-in’y w wybranej przez siebie lokalnej restauracji zbierać punkty i nagrody – vouchery na B-smart’y dla siebie i swoich przyjaciół. Zwycięzców może być tylu, ile jest restauracji KFC z dostępem do dedykowanego Wi-Fi. W aplikacji „Check-in” udostępniona jest też mapa, na której można sprawdzić, które restauracje już się odwiedziło i gdzie znaleźć najbliższe restauracje biorące udział w grze.

Więcej na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj