Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ludzie z przerażającymi uśmiechami promują nowy horror na amerykańskich trybunach

Ludzie z przerażającymi uśmiechami promują nowy horror na amerykańskich trybunach
Akcja marketingowa promująca film „Smile” przeniosła się na trybuny podczas rozgrywek Major League Baseball. To właśnie tam można było dojrzeć osoby z niepokojącym wyrazem twarzy.
O autorze
1 min czytania 2022-10-19

Nie jest niczym nowym, że kampanie marketingowe skupione wokół produkcji filmowych, często „wychodzą na ulice”. Przykładem niech będą chociażby działanie związane z promocją filmu „A Classic Horror Story”„Rings” czy „Westworld”.

Tym razem specjaliści od marketingu postanowili wypromować jedną z najnowszych produkcji podczas meczu baseballa. Horror „Smile” (polski tytuł „Uśmiechnij się”), z udziałem Sosie Bacon i Jessie T. Usher, reklamowały na trybunach niepokojące postacie, których wizerunki błyskawicznie rozeszły się po internecie. 

Na serio. Wszystko, co nas przerażało, to promocja filmu. Dobrze zagrani, marketingowcy Smile. Spójrzmy wstecz:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tymi postaciami są z pozoru zwykli kibicie, oglądający z trybun rozgrywki Major League Baseball. To, co wyróżnia ich od innych zgromadzonych na meczu osób, to złowrogie uśmiechy na twarzach i nienaturalnie nieruchoma pozycja. Demoniczne postaci miały też na sobie jaskrawe ubrania, dzięki którym wyróżniały się z tłumu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marketingowcy zauważają, że twórcy kampanii musieli zapłacić nawet kilka tysięcy dolarów za miejsce siedzące dla swoich aktorów (miejsca były w najlepiej widocznych, pierwszych rzędach), ale to nic w porównaniu z pieniędzmi, jakie może zarobić film przy takiej viralowej promocji. 

Reżyserem i scenarzystą „Smile” jest Parker Finn. Na ekranach pojawią się m.in. Sosie Bacon, Jesse T. Usher, Kal Penn, Rob Morgan, Kyle Gallner, a także Caitlin Stasey. Film jest grany w polskich kinach od 30 września.