Agencja Konkret PR odpowiada za kontakt z mediami oraz doradztwo wizerunkowe dla marki Wendre Polska, która jest częścią grupy Trading House Scandinavia AB. Realizacja projektu obejmuje działania media relations i działania wizerunkowe.
Firma Wendre jest wiodącym europejskim producentem kołder i poduszek. Jej produkty można znaleźć w największych sieciach w Polsce oraz m.in. w Szwecji, Danii, Anglii, Hiszpanii, Francji, Finlandii oraz Niemczech. Wendre to firma używająca najlepszych surowców oraz korzystająca z nowoczesnych technologii. Dba także o środowisko naturalne. Miliony Europejczyków odpoczywają wieczorem na poduszkach Wendre, a kolejne miliony ludzi rozpoczynają dzień budząc się pod kołdrą Wendre.
Zobacz również
Konkret PR świadczy usługi z zakresu media relations, komunikacji wewnętrznej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, organizacji wydarzeń specjalnych i eventów oraz projektów społecznej odpowiedzialności biznesu.
Obsługą nowego Klienta zajmie się dział lifestylowy, którego dyrektorem jest Agnieszka Nowakowska.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]