Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Metaverse to gigantyczna szansa dla naszego regionu [podcast]

Metaverse to gigantyczna szansa dla naszego regionu [podcast]
Czy wirtualna rzeczywistość może zastąpić tę naszą realną? Czy taki świat będzie wykluczający, czy raczej inkluzywny? Kto będzie go budował? O tym rozmawiamy z naszymi gośćmi w nowym odcinku NowyMarketing Podcast.
O autorze
1 min czytania 2022-10-21

Niektórzy mówią, że ta technologia zrewolucjonizuje naszą edukację, pracę i rozrywkę. Inni uważają, że to projekt pisany patykiem na wodzie – dużo się o nim mówi, ale niewiadomo, czy tak naprawdę wejdzie w życie.

Okazuje się jednak, że Metaverse jest już teraz wśród nas – poza wirtualnymi pokazami mody, możemy doświadczyć tam emocji koncertowych, a nawet odwiedzić… siedzibę banku. Co więcej, z Metaverse zaczyna korzystać coraz więcej firm, które właśnie przenoszą do cyfrowego świata coraz większą część swojej pracy.

Jak będzie wyglądać sprzedaż w Metaverse i z jakich usług wkrótce tam skorzystamy? Np. czy będziemy mogli wziąć kredyt w wirtualnym banku?

Na te i wiele innych pytań związanych z Metaverse odpowiadają nasi goście – osoby na codzień pracujące z Metaverse i dostrzegające w tej technologii ogromne możliwości. W studiu byli z nami:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Agnieszka Kranz– co-founder i CEO w TeenCrunch, programie akceleracyjnym pomagającym rozwijać młodzieżowe startupy;
  • Jakub Kaszuba – przedstawiciel Biura Innowacji Zespołu Let’s Fintech w PKO BP;
  • Robert Bednarski – country director CEE w Meta w Polsce.

– W tym całym rozwoju technologii Metaverse nie chodzi o to, żeby jeszcze więcej czasu spędzać w wirtualnej przestrzeni, czy ogólnie w internecie. Chodzi o to, żeby zmienić jakość tych doświadczeń – aby były bardziej osobiste i aby nadać im szersze zastosowanie. Żeby nasze życie było bardziej wygodne i efektywne. Metaverse oczywiście daje też wiele szans na polu biznesowym. Praca będzie jedną z pierwszych branż, która będzie tam rozpowszechniona na szeroką skalę – opowiada Robert Bednarski, CEE w Meta w Polsce.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing