#DataDrivenDOOH – bezpłatne wydarzenia online poświęcone reklamie OOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#DataDrivenDOOH – bezpłatne wydarzenia online poświęcone reklamie OOH

Ruszyła rejestracja na #DataDrivenDOOH. To cykl 3 wydarzeń online, w którym eksperci z branży mediów – i nie tylko – podzielą się najnowszą wiedzą z obszaru najdynamiczniej rozwijającego się segmentu reklamy Out-of-Home.

Wszystkie z 3 wydarzeń odbędą się w formule bezpłatnego streamingu na żywo z kina Helios w Warszawie.

  • 10 listopada, 10:30 – 12:30: KONIEC ANALOGOWEGO OUTDOORU? Nowe dane
  • 24 listopada, 10:30 – 12:30: DANE JAKO WYZWANIE. Sztuczna inteligencja w DOOH
  • 8 grudnia, 10:30 – 12:30: BEST PRACTICES. Dane vs przekonania

Trendy, dane, najlepsze praktyki – AMS zaprasza do rejestracji na stronie datadrivendooh.pl.

Organizatorem #DataDrivenDOOH jest AMS. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne – 2 pkt za udział w jednym wydarzeniu, prelegent z certyfikatem – 25 pkt.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij