Wszystkie z 3 wydarzeń odbędą się w formule bezpłatnego streamingu na żywo z kina Helios w Warszawie.
- 10 listopada, 10:30 – 12:30: KONIEC ANALOGOWEGO OUTDOORU? Nowe dane
- 24 listopada, 10:30 – 12:30: DANE JAKO WYZWANIE. Sztuczna inteligencja w DOOH
- 8 grudnia, 10:30 – 12:30: BEST PRACTICES. Dane vs przekonania
Trendy, dane, najlepsze praktyki – AMS zaprasza do rejestracji na stronie datadrivendooh.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Organizatorem #DataDrivenDOOH jest AMS. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne – 2 pkt za udział w jednym wydarzeniu, prelegent z certyfikatem – 25 pkt.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024