TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dom, który dla mnie Oszczędza! Kampania Ministerstwa Środowiska

Ruszyła kampania promocyjno-informacyjna Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza”. Jej celem jest promowanie wśród Polaków idei budownictwa energooszczędnego i pasywnego oraz wykorzystania odnawialnych źródeł energii.
O autorze
1 min czytania 2014-09-22

Kampania potrwa do końca października i będzie widoczna w kilku kanałach: prasa, internet, social media i mobile. Wesprą ją także działania PR.

Głównym elementem kampanii jest strona, zawierająca szereg informacji dotyczących budownictwa energooszczędnego. Znalazły się tam artykuły, które w przystępny sposób tłumaczą zasady projektowania oraz budowy domów pasywnych i energooszczędnych, przedstawiają OZE warte do wykorzystania w Polsce, a także dają pogląd na koszty związane z budową domów przyjaznych środowisku. Na stronie umieszczono również specjalny kalkulator pozwalający oszacować oszczędności, które przynoszą domy budowane w standardzie energooszczędnym, pasywnym czy konwencjonalnym.

Kolejnym elementem edukującym kampanii jest aplikacja mobilna „Dom, który oszczędza”. Dzięki niej użytkownik może przejść wirtualny proces projektowania i budowy domu energooszczędnego lub pasywnego, dowiedzieć się, co jest istotne w wyborze technologii budowlanych i instalacyjnych, a także przekonać się, jak dużo może oszczędzić na energii do ogrzewania i wentylacji w skali roku.

Akcję promują dwa filmy dostępne na stronie www i w kanale YouTube Ministerstwa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa do końca października 2014 roku. W jej ramach przewidziano także działania PR – głównie media relations i ambientowe.

Za realizację i przeprowadzenie kampanii oraz PR odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania stanowi część dwuletniego projektu „Działania edukacyjne i promocyjne w zakresie efektywności energetycznej i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, włączając ideę domów przyjaznych środowisku”, który jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się