Sklep online koncernu PKN Orlen przeszedł odświeżenie, a także poszerzył swoją ofertę. Klienci mają teraz jeszcze większy wybór – na stronie sklepu online znajdziemy 6 kategorii produktowych: motoryzacja; elektronika; sport, moda i turystyka; sprzęt AGD; dom i ogród oraz fundacja Orlen.
Na stronie od razy zobaczymy proponowane produkty: m.in. smartfony, komputery, drony, sprzęt dla majsterkowiczów, a nawet ekologiczne gadżety. Wszystkie zamówienia można odbierać poprzez Orlen Paczkę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Produkty z oferty fundacji możliwe są do zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem punktów VITAY. Klienci mają możliwość wykorzystania zgromadzonych punktów VITAY do obniżenia wartości koszyka.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przypominamy, że Orlen w przeszłości posiadał już własny sklep internetowy. Platforma online wystartowała w 2011 r. i pozwalała klientom na kupowanie gadżetów związanych z zespołami rajdowymi Verva Racing Team i Orlen Team. W sklepie internetowym Orlenu sprzedawano jednak także artykuły sprzęt turystyczny, RTV i AGD oraz zabawki dla dzieci. E-sklep zakończył swoją działalność w 2015 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing