TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Domodi.pl łączy siły z Wirtualną Polską

Niezwykle szybko rozwijający się segment e-commerce przyciąga coraz więcej zainteresowanych nim osób i spółek. Potencjał drzemiący w tej dziedzinie biznesu w ostatnim czasie dostrzegła również Grupa WP, która zdecydowała się objąć udziały w jednym z największych portali modowych w Polsce – Domodi.pl
O autorze
1 min czytania 2014-09-22

W jedności siła

Powszechnie znany wszystkim entuzjastom mody i dobrego stylu, serwis Domodi.pl połączył siły z właścicielami m.in. popularnego portalu Wirtualna Polska. Grupa WP przejęła 51% udziałów w spółce Domodi, która nadal ma pozostać autonomiczna i zarządzana przez założycieli. Kooperacja internetowych gigantów ma polegać na prowadzeniu wspólnych projektów przynoszących realne zyski, zarówno dla jednej, jak i drugiej firmy.

Domodi.pl to portal modowy z elementami społecznościowymi. Współpracuje z wieloma renomowanymi markami i sklepami, które prezentują na stronie ponad 350 000 produktów. Serwis skupia blogerów, stylistów i osoby pasjonujące się modą. Portal umożliwia użytkownikom wyszukiwanie interesujących ich elementów garderoby, tworzenie własnych projektów i stylizacji, a także udział w eventach, pokazach i spotkaniach z profesjonalistami. Serwis powstał w 2011 roku z inicjatywy założycieli porównywarki cen Ceneo – Marcina Chwalika, Łukasza Zycha oraz Krzysztofa Wierzbickiego i obecnie notuje trzycyfrowe wzrosty przychodów. Z roku na rok sukcesywnie czterokrotnie powiększa liczbę swoich użytkowników. W czerwcu br. Domodi.pl liczyło ich prawie 800 tys., a liczba ta stale rośnie. Współpracuje również z blisko 400 partnerami i udostępnia około 400 tys. produktów z dziedziny fashion&beauty. Te wyniki sprawiły, że Grupa WP dostrzegła ogromne możliwości w fuzji Domodi i Wirtualnej Polski – portale będą mogły oferować bardziej zróżnicowane usługi i wspólnie osiągnąć pozycję lidera w szybko rosnącym segmencie e-commerce.

Portale działające w podobny sposób co Domodi.pl to z pewnością przyszłość internetowego biznesu. Bogata oferta, profesjonalni eksperci oraz wiedza na temat aktualnych cen przedstawianych, odpowiednio skatalogowanych produktów pokazanych w ciekawy i oryginalny sposób, to niezwykle cenny kontent. Tę wizję doceniła również Grupa WP, która razem z założycielami Domodi.pl widzi nadzieję i ogromny potencjał w połączeniu sił obu spółek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj