Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

E-COMMERCE 2022/2023. Jak w czasie kryzysu zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? [pobierz darmowy e-book!]

E-COMMERCE 2022/2023. Jak w czasie kryzysu zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? [pobierz darmowy e-book!]
W naszej nowej publikacji przybliżamy trendy w sprzedaży internetowej. Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie, nie dysponując przy tym dużymi budżetami? W jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc prowadzenie e-biznesu? Czy czeka nas głosowa rewolucja? Pobierz DARMOWEGO E-BOOKA!
O autorze
1 min czytania 2022-11-24

Drogi Czytelniku,

wartość polskiego rynku e-commerce rośnie z roku na rok i wg prognoz w tym roku wyniesie ona 92 mld zł, natomiast do 2027 roku wartość internetowej sprzedaży sięgnie aż 187 mld zł. Świadczy to o dużym potencjale rynku handlu internetowego. Z drugiej strony trwająca obecnie inflacja nie pozostaje obojętna dla e-konsumentów. Wg badań prawie 30% z nich zaczęło mniej kupować w internecie ze względu właśnie na inflację.

Biorąc pod uwagę dalsze jej utrzymanie się, a nawet potencjalny wzrost w przyszłym roku, liczba ograniczających e-zakupy klientów może znacząco wzrosnąć. Jak w tych niepewnych czasach związanych z licznymi kryzysami gospodarczymi zwiększyć sprzedaż w swoim e-sklepie i zadbać o to, aby konsumenci chcieli z Tobą zostać?

Na to pytanie odpowiedź znajdziesz w niniejszej publikacji poświęconej polskiemu rynkowi e-commerce. Przybliży Ci ona m.in jakie są obecnie trendy w sprzedaży internetowej i na które z nich koniecznie warto zwrócić uwagę:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie, nie dysponując przy tym dużymi budżetami,
  • w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc prowadzenie e-biznesu,
  • czy czeka nas głosowa rewolucja w e-commerce,
  • jak uratować porzucone koszyki, a także zoptymalizować procesy wysyłkowe i posprzedażowe w e-sklepie.

Bez zbędnego przedłużania oddajemy w Twoje ręce niniejszy e-book i życzmy Ci jeszcze większej sprzedaży w nadchodzącym roku!

Życzymy miłej lektury!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Redakcja NowegoMarketingu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

POBIERZ E-BOOKA