W programie znalazły się wystąpienia:
- Panorama rynku mediowego 2022: Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Chief Investment Officer, Publicis Groupe Polska
- Czy zaangażowanie społeczne może być efektywne w komunikacji? Case Study kampanii YES „Jestem kobietą”: Marcin Gaworski, CEO & Partner, 180heartbeats + JUNG v. MATT: Magdalena Kozanowska, Managing Director & Partner, 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Zrównoważony rozwój – epidemia idei – co to takiego ESG i dlaczego nie można go już dłużej ignorować?: dr Marta Karwacka, Senior Manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte: Brands for Good Jan Mosiejczuk, Strategy, Brand and Communication Expert, Sustainable Brands Poland; Mateusz Głowacki, Dyrektor Badań Ilościowych, IPSOS Poland
- Sustainable Marketing – rola marketingu w kształtowaniu zrównoważonego stylu życia: Tomasz Pawlikowski, Member of Global Advisory Board Sustainable Brands
- Szanse i wyzwania programatycznego i automatycznego zakupu mediów: Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL – Media Management & Consulting
- Brand Purpose – going to public or going to purpose?: dr Anna Niewiadomy, Manager, Deloitte Digital, dr Marta Karwacka, Senior Manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte
- Influencer Marketing – w czym tkwi jego siła i jaka czeka go przyszłość po rekomendacjach UOKiKu?: Maciej Dutkowski, Partner & Chief Creative Officer, Stor9_ Marek Myślicki, Chief Growth Officer, Stor9_
- Wyprawa po złote runo. W drodze do pomiaru crossmediowego: Agnieszka Gosiewska, Managing Director, Nielsen Polska
- Od Brand Safety do Responsible Advertising – jak odpowiedzialnie i efektywnie poruszać się w świecie reklamy online?: Artur Wójcik, Strategic Account Director, Teads, Katarzyna Kabiesz, Research & Insights Manager CEE, Teads
Rokrocznie konferencja kierowana jest do przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.
Zobacz również
W tym roku, po raz kolejny mogliśmy liczyć na wsparcie agencji członkowskich SAR. Za tegoroczną kreację oraz produkcję wydarzenia odpowiadała agencja Ministry of Creativity, a za wyjątkową scenografię Live Age i Spice for Space. Dzięki agencjom wydarzenie zyskało profesjonalną oprawę i zrównoważoną produkcję.
Za program konferencji odpowiedzialni byli Magdalena Spisak, Procurement Consultant SAR oraz Marcin Wocial, Indirect Procurement Manager z Grupy PLAY.
Za produkcję i komunikację wydarzenia Maria Zaremba, Senior Project Manager SAR. Za komunikację wydarzenia ze strony PSML odpowiedzialna była Sylwia Grzymała, Head of Marketing & Communications PSML.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Wręczone uczestnikom Konferencji upominki, zostały przygotowane przez przedsiębiorstwo społeczne Kobiety Wędrowne, będące kontynuującą działania Fundacji Konflikt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizacja ta, między innymi, prowadziła w latach 2016-2021 zaangażowane społecznie bistro pod nazwą ,,Kuchnia Konflikt”, w którym osoby doświadczone zjawiskiem przymusowej migracji dzieliły się specjałami kuchni swoich rodzinnych stron, odnajdując jednocześnie przestrzeń do dialogu i wzajemnego wsparcia. Obecnie głównym celem Fundacji jest pomoc, wsparcie oraz poprawa warunków życia kobiet migrujących i ich rodzin.
Jedzeniem, które zostało po konferencji zostało przekazane do Banku Żywności SOS w Warszawie.
Jako stowarzyszenie skupiające profesjonalistów z obszaru Zakupów, doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważne jest wspieranie inicjatyw z nurtu ESG. Przemyślane gospodarowanie zasobami, działanie w ramach gospodarki cyrkularnej, ale również i wrażliwość to cechy charakteryzujące świadome organizacje. Dlatego też, wraz ze współorganizatorem konferencji – Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej(SAR), pod hasłem ,,Nie marnuj jedzenia. Podziel się”, postanowiliśmy przekazać, pozostałe po konferencji produkty, do Banku Żywności SOS w Warszawie – powiedział Marcin Wocial, Indirect Procurement Manager z Grupy PLAY.
Polzak Marketing to wydarzenie którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
Organizatorami konferencji Polzak Marketing jest: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)
Partnerzy 6 edycji : IAA Polska, Live Age, Spice for Space, Ministry of Creativity
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Meeting Planner.pl, Media Marketing Polska, Wirtualne Media, Nowy Marketing, BRIEF, Marketing przy Kawie