10 tematów, 14 prelegentów, 119 uczestników – za nami 6. edycja konferencji Polzak Marketing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
10 tematów, 14 prelegentów, 119 uczestników – za nami 6. edycja konferencji Polzak Marketing

Program konferencji objął najważniejsze zmiany na rynku, które wpłynęły na komunikację i reklamę. Nie zabrakło wystąpień o nowych modelach reklamy, zakupu mediów i współpracy, badaniach dotyczących zmian w zachowaniu konsumentów i marek, informacji o nowych regulacjach na rynku reklamowym.

W programie znalazły się wystąpienia:

  • Panorama rynku mediowego 2022: Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Chief Investment Officer, Publicis Groupe Polska
  • Czy zaangażowanie społeczne może być efektywne w komunikacji? Case Study kampanii YES „Jestem kobietą”: Marcin Gaworski, CEO & Partner, 180heartbeats + JUNG v. MATT: Magdalena Kozanowska, Managing Director & Partner, 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Zrównoważony rozwój – epidemia idei – co to takiego ESG i dlaczego nie można go już dłużej ignorować?: dr Marta Karwacka, Senior Manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte: Brands for Good Jan Mosiejczuk, Strategy, Brand and Communication Expert, Sustainable Brands Poland; Mateusz Głowacki, Dyrektor Badań Ilościowych, IPSOS Poland
  • Sustainable Marketing – rola marketingu w kształtowaniu zrównoważonego stylu życia: Tomasz Pawlikowski, Member of Global Advisory Board Sustainable Brands
  • Szanse i wyzwania programatycznego i automatycznego zakupu mediów: Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL – Media Management & Consulting
  • Brand Purpose – going to public or going to purpose?: dr Anna Niewiadomy, Manager, Deloitte Digital, dr Marta Karwacka, Senior Manager, Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte
  • Influencer Marketing – w czym tkwi jego siła i jaka czeka go przyszłość po rekomendacjach UOKiKu?: Maciej Dutkowski, Partner & Chief Creative Officer, Stor9_ Marek Myślicki, Chief Growth Officer, Stor9_
  • Wyprawa po złote runo. W drodze do pomiaru crossmediowego: Agnieszka Gosiewska, Managing Director, Nielsen Polska
  • Od Brand Safety do Responsible Advertising – jak odpowiedzialnie i efektywnie poruszać się w świecie reklamy online?: Artur Wójcik, Strategic Account Director, Teads, Katarzyna Kabiesz, Research & Insights Manager CEE, Teads

Rokrocznie konferencja kierowana jest do przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

W tym roku, po raz kolejny mogliśmy liczyć na wsparcie agencji członkowskich SAR. Za tegoroczną kreację oraz produkcję wydarzenia odpowiadała agencja Ministry of Creativity, a za wyjątkową scenografię Live Age i Spice for Space. Dzięki agencjom wydarzenie zyskało profesjonalną oprawę i zrównoważoną produkcję.

Za program konferencji odpowiedzialni byli Magdalena Spisak, Procurement Consultant SAR oraz Marcin Wocial, Indirect Procurement Manager z Grupy PLAY.

Za produkcję i komunikację wydarzenia Maria Zaremba, Senior Project Manager SAR. Za komunikację wydarzenia ze strony PSML odpowiedzialna była Sylwia Grzymała, Head of Marketing & Communications PSML.

Wręczone uczestnikom Konferencji upominki, zostały przygotowane przez przedsiębiorstwo społeczne Kobiety Wędrowne, będące kontynuującą działania Fundacji Konflikt.

Organizacja ta, między innymi, prowadziła w latach 2016-2021 zaangażowane społecznie bistro pod nazwą ,,Kuchnia Konflikt”, w którym osoby doświadczone zjawiskiem przymusowej migracji dzieliły się specjałami kuchni swoich rodzinnych stron, odnajdując jednocześnie przestrzeń do dialogu i wzajemnego wsparcia. Obecnie głównym celem Fundacji jest pomoc, wsparcie oraz poprawa warunków życia kobiet migrujących i ich rodzin.

Jedzeniem, które zostało po konferencji zostało przekazane do Banku Żywności SOS w Warszawie.

Jako stowarzyszenie skupiające profesjonalistów z obszaru Zakupów, doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważne jest wspieranie inicjatyw z nurtu ESG. Przemyślane gospodarowanie zasobami, działanie w ramach gospodarki cyrkularnej, ale również i wrażliwość to cechy charakteryzujące świadome organizacje. Dlatego też, wraz ze współorganizatorem konferencji - Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej(SAR), pod hasłem ,,Nie marnuj jedzenia. Podziel się”, postanowiliśmy przekazać, pozostałe po konferencji produkty, do Banku Żywności SOS w Warszawie - powiedział Marcin Wocial, Indirect Procurement Manager z Grupy PLAY.

Polzak Marketing to wydarzenie którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk. 

Organizatorami konferencji Polzak Marketing jest: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)

Partnerzy 6 edycji : IAA Polska, Live Age, Spice for Space, Ministry of Creativity

Patroni medialni: Rzeczpospolita, Meeting Planner.pl, Media Marketing Polska, Wirtualne Media, Nowy Marketing, BRIEF, Marketing przy Kawie

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij