5 nowych osób w Client Service agencji Ogilvy & Mather. Wszystkie z digitalowym doświadczeniem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
5 nowych osób w Client Service agencji Ogilvy & Mather. Wszystkie z digitalowym doświadczeniem

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły dwie nowe osoby: Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany. Agencja zatrudniła również nowego Client Service Directora i dwóch Account Executive.

Katarzyna Pietraszewska przeszła do Ogilvy & Mather z 180heartbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako Senior Account Executive oraz Account Manager dbała m.in. o takich klientów jak: ING Życie, ING Bank, Pernod Ricard, NIVEA Polska. W Ogilvy & Mather objęła funkcję Account Managera i odpowiedzialna jest za działania dla marki Nju mobile.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Leszek Wolany obejmuje stanowisko Account Managera i będzie odpowiedzialny za działania dla klientów IBM i Mango. Wolany jest ekspertem w zakresie online marketingu, a wcześniej pracował dla PKO Bank Polski, Hasbro, Danone, Loreal oraz LG.

Z początkiem października do zespołu Client Service dołączą trzy kolejne osoby: Client Service Director, odpowiedzialny za obsługę wszystkich klientów agencji oraz dwóch Account Executive, którzy będą wspierać działania dla klientów BAT, BP, Nju mobile i Philips. Wszystkie nowozatrudnione osoby pracowały wcześniej w agencjach digitalowych.

Ogilvy & Mather planuje również kolejne rekrutacje.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij