Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Veovee wzmacnia client service

Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby – Hubert Skubij jako senior account manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku account manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
O autorze
1 min czytania 2022-11-30

Hubert Skubij ma ponad 17-letnie doświadczenie w realizacji działań z obszarów digital marketingu i new business. W Veovee jako senior account manager odpowiada za kompleksową obsługę kampanii mobilnych, wykorzystujących m.in. rich media oraz formaty gamingowe. Ostatnio zajmował się pozyskiwaniem partnerów biznesowych oraz sprzedażą powierzchni reklamowych w PMPG Polskie Media, a przedtem w Gremi Media. Wcześniej jako senior key account manager w Mobiem prowadził kampanie w aplikacjach oraz grach mobilnych. W latach 2005-2020 pracował w Wirtualna Polska Media, zajmując się pozyskiwaniem nowych klientów oraz kompleksową obsługą obecnych w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych dedykowanych działaniom wizerunkowym, performance i content marketingowym. W trakcie swojej kariery zawodowej realizował działania dla jednych z największych marek i domów mediowych na polskim rynku m.in.: Allianz, Eobuwie, LG, Mindshare, Mediacom, Media Saturn Holding, Orange, RTV Euro AGD, Yves Rocher czy Ziaja.

Jolanta Kozak w Veovee na stanowisku account manager odpowiada za prowadzenie kampanii mobilnych. Wcześniej przez blisko 11 lat pracowała jako starszy specjalista w zespole ds. negocjacji i handlu biura reklamy Telewizji Polskiej. Zajmowała się wówczas kompleksową obsługą klientów w zakresie planowania, realizacji i optymalizacji kampanii reklamowych. Prowadziła działania m.in. dla domów mediowych z Grupy dentsu Polska oraz Publicis Poland. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Mediacom Warszawa oraz CR Media.