„Essa” w marketingu. Jak marki reagują na Młodzieżowe Słowo Roku 2022?

„Essa” w marketingu. Jak marki reagują na Młodzieżowe Słowo Roku 2022?
Jak „Essa” została przyjęta przez rozmaite marki? Prezentujemy najświeższe real-time marketingowe kreacje, które powstały w odpowiedzi na nowo wybrane Młodzieżowe Słowo Roku.
O autorze
0 min czytania 2022-12-08

fot. Facebook/RadioESKA; LOT Polish Airlines

Za nami finał plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku 2022. Jury ogłosiło, że w tym roku zwycięzcą została „essa”, czyli słowo „radosne, pełne entuzjazmu i luzu”.

Jak tłumaczy prof. Anna Wileczek, badaczka języka i kultury dzieci i młodzieży – „Essa jest jak młodzież – różnorodna i niepoddająca się szablonowym definicjom, ale za to spontaniczna i ekstatycznie emocjonalna”.

Nie da się ukryć, że co roku wybór słowa, które wiedzie prym w młodzieżowym słowniku, odbija się szerokim echem w social mediach. Nie inaczej jest tym razem. Zobaczmy, jak różne marki włączają „essę” w swoją komunikację marketingową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl

Biedronka

LOT

InPost

Wakacje.pl

Madej Wróbel

Radio ESKA

Salony Agata

Komputronik

Nju mobile

Circle K

STS

Muzeum Narodowe w Gdańsku

JBB Bałdyga

LightBox