Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.

Buty Tamaris są najbardziej znaną marką niemieckiego producenta obuwia Wortmann. Co roku dziesiątki tysięcy kobiet kupują buty Tamaris ciesząc się ich charakterystycznym wyglądem i najwyższą, niemiecką jakością. Nowa jesienna kolekcja wyróżniają się kreatywnym design’em oraz systemami: AntiShock, umieszczony w obcasach, amortyzujący wstrząsy i odciążający kręgosłup, oraz Tex, zabezpieczający obuwie przed namakaniem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Premierze nowej kolekcji obuwia marki Tamaris towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która wystartowała 8 września. W telewizji, na kanałach ogólnopolskich (TVN, TVP, Polsat) i tematycznych oraz kobiecych emitowane są 5” spoty reklamowe.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH. Kampania potrwa do końca października.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij