TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.
O autorze
0 min czytania 2014-09-24

Buty Tamaris są najbardziej znaną marką niemieckiego producenta obuwia Wortmann. Co roku dziesiątki tysięcy kobiet kupują buty Tamaris ciesząc się ich charakterystycznym wyglądem i najwyższą, niemiecką jakością. Nowa jesienna kolekcja wyróżniają się kreatywnym design’em oraz systemami: AntiShock, umieszczony w obcasach, amortyzujący wstrząsy i odciążający kręgosłup, oraz Tex, zabezpieczający obuwie przed namakaniem.

Premierze nowej kolekcji obuwia marki Tamaris towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która wystartowała 8 września. W telewizji, na kanałach ogólnopolskich (TVN, TVP, Polsat) i tematycznych oraz kobiecych emitowane są 5” spoty reklamowe.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH. Kampania potrwa do końca października.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj