Anna Harężlak: Diversity to fakt, inclusion to działanie (podcast)

Anna Harężlak: Diversity to fakt, inclusion to działanie (podcast)

Anna Harężlak to podcasterka i ekspertka od komunikacji diversity&inclusion. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast przybliża nam, czym jest diversity&inclusion i co kryje się pod takimi pojęciami, jak język inkluzywny.

Diversity&inclusion coraz częściej pojawia się w komunikacji (zarówno tej zewnętrznej, jak i wewnętrznej) marek. Ciągle jednak nie wszyscy wiedzą, co kryje się pod tym hasłem i do czego dokładnie się ono odnosi. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Gdybym miała w jednym, prostym zdaniu powiedzieć czym jest diversity&inclusion, to ja zawsze odpowiadam, że diversity it's a fact, inclusion is an act. Różnorodność obejmuje wszystkie te aspekty, w których ludzie się różnią – czy to nasi klienci, czy pracownicy. I w tym zawiera się tak naprawdę wszystko – to jacy jesteśmy, kim jesteśmy, ile mamy lat, z kim chcemy spędzić nasze życie, jakie mamy predyspozycje fizyczne itd. W tym wszystkim chodzi o to, aby rozpoznać naszych odbiorców i rozumieć, po co to robić – mówi Anna Harężlak. 

Z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast dowiesz się, czym jest diversity&inclusion, czy w tego typu działania powinniśmy też włączać np. grupy etnograficzne, jakie są dobre praktyki wdrażania takich rozwiązań do komunikacji, czy diversity&inclusion jest tylko tam, gdzie „jest bezpiecznie” i wiele, wiele więcej.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij