Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Anna Harężlak: Diversity to fakt, inclusion to działanie (podcast)

Anna Harężlak: Diversity to fakt, inclusion to działanie (podcast)
Anna Harężlak to podcasterka i ekspertka od komunikacji diversity&inclusion. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast przybliża nam, czym jest diversity&inclusion i co kryje się pod takimi pojęciami, jak język inkluzywny.
O autorze
1 min czytania 2022-12-30

Diversity&inclusion coraz częściej pojawia się w komunikacji (zarówno tej zewnętrznej, jak i wewnętrznej) marek. Ciągle jednak nie wszyscy wiedzą, co kryje się pod tym hasłem i do czego dokładnie się ono odnosi. 

– Gdybym miała w jednym, prostym zdaniu powiedzieć czym jest diversity&inclusion, to ja zawsze odpowiadam, że diversity it’s a fact, inclusion is an act. Różnorodność obejmuje wszystkie te aspekty, w których ludzie się różnią – czy to nasi klienci, czy pracownicy. I w tym zawiera się tak naprawdę wszystko – to jacy jesteśmy, kim jesteśmy, ile mamy lat, z kim chcemy spędzić nasze życie, jakie mamy predyspozycje fizyczne itd. W tym wszystkim chodzi o to, aby rozpoznać naszych odbiorców i rozumieć, po co to robić – mówi Anna Harężlak. 

Z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast dowiesz się, czym jest diversity&inclusion, czy w tego typu działania powinniśmy też włączać np. grupy etnograficzne, jakie są dobre praktyki wdrażania takich rozwiązań do komunikacji, czy diversity&inclusion jest tylko tam, gdzie „jest bezpiecznie” i wiele, wiele więcej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: