Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Natalia Chrobak objęła stanowisko head of SEM w zespole Harbingers

Wraz z początkiem 2023 r. Natalia Chrobak dołączyła do Harbingers i objęła stanowisko head of SEM. Wcześniej pełniła funkcję head of marketing e-commerce w Ringier Axel Springer Polska.
O autorze
1 min czytania 2023-01-02

Natalia z branżą digital marketingu związana jest od blisko 10 lat, a swoje pierwsze doświadczenie zdobywała na wygranym stażu Google dla specjalistów SEM. W trakcie trwania jej kariery współpracowała z takimi markami jak morele.net, x-kom, czy nazwa.pl.

Natalia swoją wiedzą dzieliła się m.in. na łamach NowegoMarketingu, E-commerce w praktyce oraz konferencjach Internet Beta, Studiów i Perspektyw Medioznawczych sygnowanej przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej. Współpracuje także z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi autorskie zajęcia dotyczące Digital Marketingu oraz praktycznej znajomości systemów PPC.

W Harbingers #GameChangers Natalia Chrobak będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem SEM. Jej obecność w krakowskiej agencji to kolejny krok w dalszym rozwoju jakości usług oferowanych przez Harbingers.

– Natalię znam od wielu lat i bardzo doceniam jej głęboką wiedzę merytoryczną, profesjonalizm oraz umiejętności sprawnego zarządzania. Cieszę się, że nasze zawodowe drogi wreszcie się skrzyżowały i razem będziemy w stanie rozwijać usługi SEM dla najbardziej wymagających Partnerów – mówi Piotr Kwinta, partner, Harbingers.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj