TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Natalia Chrobak objęła stanowisko head of SEM w zespole Harbingers

Wraz z początkiem 2023 r. Natalia Chrobak dołączyła do Harbingers i objęła stanowisko head of SEM. Wcześniej pełniła funkcję head of marketing e-commerce w Ringier Axel Springer Polska.
O autorze
1 min czytania 2023-01-02

Natalia z branżą digital marketingu związana jest od blisko 10 lat, a swoje pierwsze doświadczenie zdobywała na wygranym stażu Google dla specjalistów SEM. W trakcie trwania jej kariery współpracowała z takimi markami jak morele.net, x-kom, czy nazwa.pl.

Natalia swoją wiedzą dzieliła się m.in. na łamach NowegoMarketingu, E-commerce w praktyce oraz konferencjach Internet Beta, Studiów i Perspektyw Medioznawczych sygnowanej przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej. Współpracuje także z Uniwersytetem Jagiellońskim, gdzie prowadzi autorskie zajęcia dotyczące Digital Marketingu oraz praktycznej znajomości systemów PPC.

W Harbingers #GameChangers Natalia Chrobak będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem SEM. Jej obecność w krakowskiej agencji to kolejny krok w dalszym rozwoju jakości usług oferowanych przez Harbingers.

– Natalię znam od wielu lat i bardzo doceniam jej głęboką wiedzę merytoryczną, profesjonalizm oraz umiejętności sprawnego zarządzania. Cieszę się, że nasze zawodowe drogi wreszcie się skrzyżowały i razem będziemy w stanie rozwijać usługi SEM dla najbardziej wymagających Partnerów – mówi Piotr Kwinta, partner, Harbingers.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj