Koniec z lekarzami w reklamach
Wraz z 2023 r. nie będzie więcej lekarzy, farmaceutów czy innych osób wykonujących zawody medyczne w reklamach suplementów, leków itp. Miejscem akcji spotów nie będą mogły być też apteki, szpitale oraz inne placówki kojarzące się ze służbą zdrowia. To i inne przepisy, które weszły w życie – w zasadzie wykluczą odwoływanie się do autorytetów w reklamie wyrobów medycznych. Co się zmieni w branży reklamowej leków?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Omnibus kontra e-commercy i retail
W 2023 r. w życie weszła też dyrektywa Omnibus, która nakazuje retailom i e-commercom podawanie cen referencyjnych przecenionych produktów. Dzięki temu już teraz widzimy, jak sklepy podnosiły ceny tuż przed promocjami, aby produkt kosztował tyle samo co przed przeceną lub nawet więcej. Jak to wpłynie na retail i e-commerce w Polsce?
OLX i postanowienia noworoczne
OLX ruszyło z nową kampanią, wykorzystując tutaj kontekst postanowień noworocznych. „Zawodowe postanowienia noworoczne” to krótkie materiały, które prezentują stanowiska w zabawny sposób. Pracownicy szukają nowych wyzwań zawodowych wraz z OLX.
O tych tematach posłuchasz w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing