Nowy projekt charytatwyny – ECCO HIGHWALK Tatry. Wejdź na Mnicha

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy projekt charytatwyny – ECCO HIGHWALK Tatry. Wejdź na Mnicha

Wystartował ECCO HighWalk Tatry – ogólnopolska akcja charytatywna organizowana przez firmy ECCO i GORE-TEX®. Głównym przesłaniem projektu jest propagowanie idei aktywnego spędzania czasu i przełamywania własnych barier, połączone z pomocą potrzebującym.

Patronem medialnym akcji jest Radio ZET i Radio ZET Chilli.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

ECCO HighWalk Tatry to kolejna, po ECCO Walkathon, dobroczynna inicjatywa ECCO, duńskiego producenta obuwia. Tym razem zorganizowana we współpracy z partnerem technologicznym – firmą GORE-TEX® producentem nowatorskich rozwiązań stosowanych m.in. w przemyśle obuwniczym, takich jak wodoodporna i oddychająca membrana, która pozostawia stopy w idealnym mikroklimacie wewnątrz butów.

W ramach akcji ECCO HighWalk Tatry, Dziesięciu Wspaniałych wyłonionych w internetowym konkursie, pod dowództwem znanych miłośników gór, już 11 października zdobędzie szczyt legendarnego Mnicha. O dotacje zawalczą Fundacja Radia ZET oraz Tatrzański Park Narodowy. Wytypowani szczęśliwcy utworzą dwie drużyny towarzyszące kapitanom zaangażowanych organizacji.

Kapitanami ekipy Fundacji Radia ZET, która otrzymane środki  przeznaczy na pomoc dzieciom z wadami serca, są Beata Pawlikowska oraz Szymon Majewski. Natomiast na czele drużyny Tatrzańskiego Parku Narodowego, która zbiera fundusze na utworzenie centrum produkcji cennych i zagrożonych gatunków roślin tatrzańskich, stanęli Szymon Ziobrowski – dyrektor Parku oraz aktorka Julia Kamińska.

Patronem akcji został Piotr Pustelnik – alpinista, himalaista, zdobywca Korony Himalajów i Karakorum. O bezpieczeństwo wszystkich uczestników wyprawy ECCO HighWalk Tatry zadbają doświadczeni przewodnicy z Biura Przewodników Wysokogórskich UIAGM/IVBV.

Główną płaszczyzną komunikacji projektu są działania prowadzone w internecie przez dedykowaną aplikację – na profilu i na stronie. Akcji towarzyszy intensywna kampania reklamowa na antenatach Radia Zet i Radia Zet Chilli, patronów medialnych przedsięwzięcia, w której głosu użyczyli Beata Pawlikowska oraz Szymon Majewski. Dodatkowa rywalizacja rozgrywa się także w aplikcji Endomondo.

Na stronach internetowych projektu ECCO przygotowało także zręcznościową grę – wirtualną wspinaczkę, w której wskazówek dotyczących bezpieczeństwa w górach udziela Jan Gąsienica – Roj, Licencjonowany Przewodnik Wysokogórski. ECCO i GORE codziennie nagradzają internautów, którzy w najkrótszym czasie zdobyli szczyt.

Po stronie ECCO za projekt odpowiada Maciej Wyrwas, Regional Marketing Manager ECCO East. Za kreację i przygotowanie aplikacji i gry zręcznościowej odpowiada agencja interaktywna Gong. Ze strony agencji ConTrust, która odpowiada za działania public relations, projekt poprowadzą Katarzyna Walczak – Szepczyńska, PR Account Executive wspólnie z Martą Rakoczy, PR Managerem.

Szczegóły akcji na stronie i na profilu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij