Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Iga Świątek ambasadorką marki OSHEE

OSHEE podpisało kontrakt sponsorski z Igą Świątek, na mocy którego tenisistka zostanie ambasadorką polskiej marki. Efektem będą m.in. nowe produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa. Firma będzie również współpracować merytorycznie z zespołem Igi.
O autorze
2 min czytania 2023-02-07

Liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki

OSHEE nawiązało współpracę, na mocy której Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie, co potwierdza międzynarodowy rozwój marki. Produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem Igi Świątek pojawią się na sklepowych półkach niemal na całym świecie. Pierwsze z nich już w najbliższych tygodniach.

– Po sezonie, w którym zdobyłam mnóstwo doświadczeń, a także zostałam liderką światowego rankingu tenisistek, zdecydowałam się na kolejny krok w budowaniu mojej kariery. Związanie się z marką Oshee jest dla mnie bardzo naturalne, bo znam ich produkty, smakują mi one, realnie wspierają mój proces treningowy i pomagają osiągać coraz lepsze wyniki sportowe, a współpraca z marką dla osób aktywnych jest spójna z moim stylem życia. Nieprzypadkowy jest wybór rodzimej marki – moim celem także poza kortem jest wspieranie i promocja Polski, dlatego pierwszą współpracą po sukcesach z zeszłego sezonu jest właśnie Oshee – powiedziała Iga Świątek.

Nowa ambasadorka OSHEE będzie korzystać z produktów OSHEE podczas zawodów* i treningów. Jej dotychczasową dietę uzupełnią napoje izotoniczne zawierające witaminy oraz batony proteinowe stworzone z myślą o sportowcach. Wszystkie produkty, których będzie używać Iga Świątek, zostały zatwierdzone przez jej sztab szkoleniowy, dietetyka oraz osobistego lekarza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Poprzedni rok pokazał, jak dobrze funkcjonujemy jako zespół i jak uzupełniają się nasze kompetencje. Obszar żywienia i suplementacji to przestrzeń mojego wpływu na karierę Igi i dlatego cieszę się, że do grona jej partnerów dołącza znana mi od dawna polska marka Oshee, która bardzo dba o jakość swoich produktów. W okresie rozmów o współpracy uczestniczyłem w konsultacji składów i produktów, które Iga włączyła do swojej suplementacji. Mam pewność, że to będzie dobre partnerstwo, wspierające jej wyniki sportowe – podsumował współpracę Maciej Ryszczuk, trener przygotowania fizycznego i fizjoterapeuta.

OSHEE & IGA TEAM

W komunikacji marki współpraca będzie funkcjonować pod nazwą OSHEE & IGA TEAM i dotyczyć nie tylko samej zawodniczki, ale też członków jej sztabu szkoleniowego, włączając w to trenera Tomasza Wiktorowskiego, fizjoterapeutę Macieja Ryszczuka i psycholog Darię Abramowicz. Firma przygotowuje się do wypuszczenia na rynek specjalnej serii produktów, które zostaną opracowane wspólnie z liderką rankingu WTA i jej zespołem. Nowa linia ma trafić na sklepowe półki wiosną lub latem tego roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Umowa weszła w życie 1 lutego 2023 r. i ma obowiązywać przez 2 lata z możliwością przedłużenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Współpraca Oshee z Igą Świątek i jej zespołem związana jest również z potrzebą pokazania, że za sukcesem sportowym stoi cały sztab ludzi i odpowiedzialne decyzje podejmowane przez sportowców i ich zespoły. Zamierzamy jeszcze mocniej uświadomić ludziom aktywnym, jak ważnym elementem takiego trybu życia jest dbałość o zdrowe i bezpieczne uprawianie sportu, na które składają się również właściwe nawadnianie oraz uzupełnianie utraconych w trakcie wysiłku składników odżywczych. Co równie ważne, działanie to kontynuuje nasze tradycje współpracy z najlepszymi polskimi sportowcami i wspieraniem ich w osiąganiu sukcesów. Z naszymi ambasadorami jesteśmy na dobre i na złe – wtedy, kiedy wygrywają, jak również w trudniejszych chwilach. Zgodnie z naszym mottem „live, fight, win” wierzymy, że nawet ewentualne niepowodzenia są składową późniejszego sukcesu. Każda taka współpraca, to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale także olbrzymia motywacja i inspiracja do dalszego rozwoju oraz ulepszania naszych produktów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Ambasadorami marki OSHEE byli już między innymi Robert i Anna Lewandowscy, Krzysztof Piątek oraz Joanna Jędrzejczyk. Przez ostatnie 7 lat OSHEE było sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także w ciągu ostatnich lat partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy oraz eventów sportowych, takich jak Runmaggedon czy Maraton Warszawski.

* W sytuacjach, w których nie wykluczają tego zasady WTA i poszczególnych turniejów.