Magazyn „Brief” prezentuje - 25/25 lat: Marki dla Polski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magazyn „Brief” prezentuje -  25/25 lat: Marki dla Polski

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”. Zestawienie prezentuje 75 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski.

Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom zostaną rozdane wyróżnienia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Staropolskie przysłowie mówi: „Gdańska gorzałka, toruński piernik, krakowska panna, warszawski trzewik – najlepsze rzeczy w Polsce”. Redakcja magazynu „Brief” postanowiła uaktualnić owe porzekadło i wybrać 75. marek tworzących wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Marek, które niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych turystów czy inwestorów. Zestawienie opublikowane zostało w trzech odsłonach. Wyróżnione zostały firmy takie jak „CD Projekt Red”, „Inglot”, „Reserved”; wyjątkowi Polacy, w tym Anja Rubik, Leszek Możdżer czy Robert Lewandowski oraz miejsca i wydarzenia - Open’er, Wieliczka, Mazury.

Zestawienie jest efektem wielu godzin barwnych, intensywnych i niekończących się dyskusji, które rozgrzewały redakcję magazynu „Brief” w ciągu ostatnich paru miesięcy. Niepodważalnym jest fakt, iż jest to zestawienie kontrowersyjne, bo wymagało odrzucenia wielu wspaniałych inicjatyw, na rzecz innych, czasem względnie młodych, ale rokujących, w których działaniu widać jednak i determinację, i metodę, czyli to, co jest kluczowe w procesie realizacji jakiegokolwiek działania. Dlatego też, w kompozycji „Marek dla Polski” zaprezentowane są typy, których zabraknąć zwyczajnie nie mogło, które rozsławiają nasz kraj od lat i które nas samych napawają optymizmem. Są również propozycje nieco mniej oczywiste, których rozwój dopiero nabiera tempa i rozmachu, lecz którym kredyt zaufania jest niezwykle potrzebny – mówi Michał Wolski, zastępca redaktora naczelnego „Brief”.

2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbędzie się uroczysta gala, podczas której zostaną rozdane wyróżnienia. Wydarzenie będzie okazją do uhonorowania przedstawicieli marek komercyjnych, najwybitniejszych Polaków, włodarzy miast i regionów, a także reprezentantów innych wyjątkowych miejsc oraz wydarzeń wyróżnionych w zestawieniu przygotowanym przez redakcję "Briefu". Wśród zaproszonych gości znajdą się takie osobistości jak Lech Wałęsa, Agnieszka Holland, Leszek Czarnecki, Adam Małysz czy Jerzy Owsiak. Relacja z gali ukaże się w listopadowym numerze magazynu "Brief", w BriefTV oraz na Brief.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij