Ewa Kryj-Satalecka to rzeczniczka prasowa i dyrektorka komunikacji w Asseco Poland, a także podcasterka. Z Ewą rozmawiamy dlaczego powinniśmy generować popyt, a nie leady, jak określać DNA i value proposition i robić z nich użytek, czy dlaczego powinniśmy postawić na zwinną strategię i działania agile.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Trzeba mieć bardzo jasną wizję tego, kim się jest, jakie problemy rozwiązują jej produkty, jakie mamy wartości i oczywiście czego pragnie klient. Na tej podstawie trzeba zdefiniować konkretne cele – tylko wtedy można stworzyć skuteczny miks działań marketingowych i spójną komunikację. Nie chodzi o to, aby robić dużo tylko skutecznie – mówi Ewa Kryj-Satalecka.
Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Komunikacja, marketing i PR w branży IT przeszły dość solidną zmianę. Te nie są już zmaskulinizowane i skoncentrowane wokół geeków. A drugie skrzypce gra jeszcze technologia, która zmienia sposoby dotarcia do klientów czy potencjalnych pracowników. Jak zmienia się PR w IT?
- Niekorzystna koniunktura sprawia, że marki starają się przemodelować swoje strategie. Często o 180°. Nie zawsze jest to jednak tak korzystne, jak może się wydawać. W trakcie trudnych sytuacji, grunt to zachować spokój;
- eSky.pl to platforma do organizacji tanich lotów, city breaków i wakacji. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Ingą Wawrzyniak-Gacek i Katarzyną Hauton o tym, jak zmieniły się potrzeby i oczekiwania klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing