Rafał Sałak to communications team leader, mający spore doświadczenie w PR-ze i marketingu spółek IT. Obecnie związany jest z poznańskim Netguru. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniła się komunikacja w branży IT na przestrzeni lat.
Zobacz również
– Dawniej w dużej mierze stereotypowym człowiek z IT był mężczyzna w okularach i flanelowej koszuli, a dodatkowo geek. Teraz to już nie jest do końca prawda. Jest kilka osi w zależności od tego do kogo i na jakie rynki się komunikujesz. My komunikujemy się głównie po angielsku, bo kierujemy się głównie na zachód i tam jest zupełnie inna specyfika. Komunikacja w IT już nie jest zmaskulinizowana. Trendy się zmieniają, zróżnicowanie w IT jest już dużo większe – mówi Rafał Sałak.
Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast i dowiedz się, jak komunikują się spółki IT.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Niekorzystna koniunktura sprawia, że marki starają się przemodelować swoje strategie. Często o 180°. Nie zawsze jest to jednak tak korzystne, jak może się wydawać. W trakcie trudnych sytuacji, grunt to zachować spokój;
- eSky.pl to platforma do organizacji tanich lotów, city breaków i wakacji. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Ingą Wawrzyniak-Gacek i Katarzyną Hauton o tym, jak zmieniły się potrzeby i oczekiwania klientów;
- Anna Harężlak to podcasterka i ekspertka od komunikacji diversity&inclusion. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast przybliża nam, czym jest diversity&inclusion i co kryje się pod takimi pojęciami, jak język inkluzywny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing