Marka Łowicz już dwa lata temu postawiła na muzyczną promocję swoich warzywnych sosów. W serii reklam „Więcej warzyw jedz” pojawił się remake hitu „Everybody (Backstreet’s Back)” zespołu Backstreet Boys.
Zobacz również
Stachursky tańczy wśród słoików Łowicz
Krótki utwór właśnie doczekał się pełnej wersji – tym razem w wykonaniu boysbandu, którego liderem jest Stachursky. W zespole występują również influencerzy: Kamil Kossakowski, Mateusz „Bulsjarz” Jarząbek, Damian Tkaczuk i Daniel Borzewski.
– Posłuchaliśmy Waszych próśb! Łowicz Boys przedstawia pełną wersję „Więcej warzyw jedz!”. Odkręć słoik i powiedz jeeeeeee! Daj porwać się do tańca! – pisze Łowicz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Łowicz Boys tańczy w półtoraminutowym teledysku inspirowanym latami 90. W klipie nie brakuje choreografii, kolorowych strojów i scenerii oddających klimat sprzed dwóch dekad.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponadto w muzycznej reklamie pojawia się cała gama sosów wraz z propozycjami dań, które można z nich przygotować. Produkty są wkomponowane w choreografię boysbandu – widzimy, jak Stachursky wyskakuje ze słoika i „zamienia się” w pomidora, a zespół tańczy na wielkiej nakrętce, która imituje scenę.
Kiedy teledysk staje się reklamą
Reklamy w formie teledysków w ostatnim czasie cieszą się sporą popularnością. Marki sięgają po trackvertising i z przymrużeniem oka odświeżają znane utwory lub tworzą własne hity, które opowiadają o ich produktach.
W ten trend wpisała się marka wybielających past do zębów ON. W tanecznym klipie pojawił się Krzysztof Ibisz – znany z nienagannego, białego uśmiechu. Humorystyczny spot szybko zyskał spore grono fanów dzięki chwytliwej melodii i tekstowi czy dynamicznym ujęciom.
Czy nowa reklama Łowicz ma szansę powtórzyć sukces viralowych reklam-teledysków?