Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Stachursky tworzy boysband i śpiewa o sosach Łowicz

Stachursky tworzy boysband i śpiewa o sosach Łowicz
Jacek Stachurski stanął na czele roztańczonego boysbandu i razem z popularnymi tiktokerami nagrał teledysk do utworu „Więcej warzyw”.
O autorze
1 min czytania 2023-02-23

Marka Łowicz już dwa lata temu postawiła na muzyczną promocję swoich warzywnych sosów. W serii reklam „Więcej warzyw jedz” pojawił się remake hitu „Everybody (Backstreet’s Back)” zespołu Backstreet Boys.

Stachursky tańczy wśród słoików Łowicz

Krótki utwór właśnie doczekał się pełnej wersji – tym razem w wykonaniu boysbandu, którego liderem jest Stachursky. W zespole występują również influencerzy: Kamil Kossakowski, Mateusz „Bulsjarz” Jarząbek, Damian Tkaczuk i Daniel Borzewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Posłuchaliśmy Waszych próśb! Łowicz Boys przedstawia pełną wersję „Więcej warzyw jedz!”. Odkręć słoik i powiedz jeeeeeee! Daj porwać się do tańca! – pisze Łowicz.

Łowicz Boys tańczy w półtoraminutowym teledysku inspirowanym latami 90. W klipie nie brakuje choreografii, kolorowych strojów i scenerii oddających klimat sprzed dwóch dekad.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto w muzycznej reklamie pojawia się cała gama sosów wraz z propozycjami dań, które można z nich przygotować. Produkty są wkomponowane w choreografię boysbandu – widzimy, jak Stachursky wyskakuje ze słoika i „zamienia się” w pomidora, a zespół tańczy na wielkiej nakrętce, która imituje scenę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kiedy teledysk staje się reklamą

Reklamy w formie teledysków w ostatnim czasie cieszą się sporą popularnością. Marki sięgają po trackvertising i z przymrużeniem oka odświeżają znane utwory lub tworzą własne hity, które opowiadają o ich produktach.

W ten trend wpisała się marka wybielających past do zębów ON. W tanecznym klipie pojawił się Krzysztof Ibisz – znany z nienagannego, białego uśmiechu. Humorystyczny spot szybko zyskał spore grono fanów dzięki chwytliwej melodii i tekstowi czy dynamicznym ujęciom.

Czy nowa reklama Łowicz ma szansę powtórzyć sukces viralowych reklam-teledysków?