Samojezdny robot Kerfuś, którego można spotkać w sklepach sieci Carrefour, stał się dla firmy skutecznym narzędziem reklamowym. Dzięki swojej mobilności i widoczności, promowane przez niego produkty notują bardzo dobre wyniki sprzedaży, dlatego sieć postanowiła wykorzystać go do promocji najnowszej kolekcji odzieży jeansowej marki TEX, która dostępna jest niej na wyłączność.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
– W naszej najnowszej kolekcji, klienci znajdą szeroki wybór odzieży jeansowej dla dorosłych, młodzieży i dzieci, które będą promowane przez Kerfusia. Jestem przekonana, że dzięki obecności naszej gwiazdy internetu, jeszcze więcej osób zajrzy do naszego działu tekstylnego i zapozna się z naszą różnorodną i atrakcyjną cenowo ofertą ubrań, idealną na trudne czasy inflacji – mówi Anna Waszkiewicz, menedżer grupy kategorii produktowych – EPCS i Tekstylia.
W ślad za utrzymującą się popularnością swojego robota, Carrefour wprowadza do oferty również kolejne gadżety z jego podobizną. Robot sygnował do tej pory już dwie bestsellerowe serie ubrań skierowane do fanów. Teraz w ofercie pojawiły się nowe koszulki z ręcznie rysowanymi wzorami, przedstawiające Kerfusia stylizowanego na lata 90-te oraz takie, w bardziej współczesnym wydaniu. Świeżo wprowadzone modele ubrań zaprojektowali uzdolnieni artyści, a wkrótce stworzą również kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży.
PS Carrefour zapłaci klientom za plastik i aluminium
Carrefour Polska oraz EKO-Punkt Organizacja Odzysku Opakowań wspólnie uruchamiają w 10 sklepach Carrefour w województwie śląskim test butelkomatów, do których można oddawać butelki plastikowe oraz puszki aluminiowe po napojach. Za każde oddane opakowanie, sieć wypłaci klientom 15 groszy w postaci e-bonów na zakupy.