NPS pomaga nam zmierzyć lojalność klientów. Dzięki temu wiemy, jak bardzo skłonni są do rekomendowania naszej marki innym osobom. W ten sposób możemy stworzyć naturalnych ambasadorów marki i wykorzystać USG. Jak działa NPS?
Zobacz również
– NPS to skrót net promoter score. Ma on za zadanie sprawdzić, czy Ty jako klient lub klientka jesteś skłonny do rekomendacji marki. Ta jest skorelowana bardzo mocno z lojalnością. Jeśli jesteś lojalny, to będziesz kupować więcej i będziesz polecać markę dalej – mówi Piotr Sadowski z Webankieta.
Jak działa NPS? Czy ma jakieś wady? Co za jego pomocą możemy zmierzyć i kiedy go stosować? Dowiesz się tego z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Jak prowadzić marketing B2B? Trzeba być autentycznym, mieć spójną komunikację, jasne wartości i value proposition i stawiać na… agile.
- Komunikacja, marketing i PR w branży IT przeszły dość solidną zmianę. Te nie są już zmaskulinizowane i skoncentrowane wokół geeków. A drugie skrzypce gra jeszcze technologia, która zmienia sposoby dotarcia do klientów czy potencjalnych pracowników. Jak zmienia się PR w IT?
- Niekorzystna koniunktura sprawia, że marki starają się przemodelować swoje strategie. Często o 180°. Nie zawsze jest to jednak tak korzystne, jak może się wydawać. W trakcie trudnych sytuacji, grunt to zachować spokój.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing