Piotr Sadowski: Dzięki NPS sprawdzisz, czy Twój klient jest skłonny do rekomendacji

Piotr Sadowski: Dzięki NPS sprawdzisz, czy Twój klient jest skłonny do rekomendacji
Piotr Sadowski to były CEO i obecny Chief Evangelist w Webankiecie. Firmie, która specjalizuje się w NPS, czyli pomiaru lojalności klientów. Z Piotrem rozmawiamy o tym, czym jest NPS, na co trzeba zwrócić przy nim uwagę, jak ma się do RFM i co możemy za jego pomocą zmierzyć.
O autorze
1 min czytania 2023-02-24

NPS pomaga nam zmierzyć lojalność klientów. Dzięki temu wiemy, jak bardzo skłonni są do rekomendowania naszej marki innym osobom. W ten sposób możemy stworzyć naturalnych ambasadorów marki i wykorzystać USG. Jak działa NPS?

– NPS to skrót net promoter score. Ma on za zadanie sprawdzić, czy Ty jako klient lub klientka jesteś skłonny do rekomendacji marki. Ta jest skorelowana bardzo mocno z lojalnością. Jeśli jesteś lojalny, to będziesz kupować więcej i będziesz polecać markę dalej – mówi Piotr Sadowski z Webankieta.

Jak działa NPS? Czy ma jakieś wady? Co za jego pomocą możemy zmierzyć i kiedy go stosować? Dowiesz się tego z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing