Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa oszałamiająca Praktikomania

Pod hasłem "Uwaga! Takie ceny, że stracisz głowę" rusza najnowsza odsłona Praktikomanii. Kampania promująca setki produktów w obłędnie niskich cenach potrwa do 14 października.
O autorze
1 min czytania 2014-10-02

Akcja ma zasięg ogólnopolski, a jej celem jest wsparcie sprzedaży. Komunikacja opiera się na intensywnych działaniach ATL i BTL oraz unikatowej kampanii display.

ATL i BTL

Działania ATL obejmują przygotowane w dwóch wersjach, 15” spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Takich jak: TVP, TVN, Polsat i szerokim portfolio kanałów tematycznych oraz outdoor (lokalnie rozmieszczone, wielkoformatowe bilbordy).

Kampanii towarzyszą również intensywne działania BTL, na które składa się specjalnie opracowana gazetka promocyjna (dostępna w wersji online na www.praktiker.pl ) oraz komunikacja prowadzona w marketach ( plakaty, wobblery i emitowany, co 15 minut spot w radiowęźle)

Kreację kampanii przygotowała Agencja H Warsaw. Reżyserem spotu jest Damian Pietrasik. Planowanie i zakup mediów TV zrealizował dom mediowy Maxus. Za komunikację PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (gazetka promocyjna), Edyta Rudnik (BTL) oraz Katarzyna Skąpska (ATL i materiały POSM). Całość koordynuje Joanna Pietras.

Promocja online

Działania w internecie realizowane są na portalach horyzontalnych, w sieciach afiliacyjnych oraz mediach społecznościowych (facebook). Dedykowana im kampania display składa się z dwóch części, produktowej oraz wizerunkowej i oparta jest na mocnej linii kreatywnej. W części wizerunkowej podstawę komunikacji stanowi specjalnie opracowany komiks, którego bohaterzy – detektywi o znamiennych imionach – Kafel i Fuga zachęcają do zabawy i wspólnego z nimi odkrycia zagadki – dlaczego Praktikomania szaleje w mieście? W części produktowej, na odrębnym, dedykowanym kampanii landing page-u zaprezentowano objęty promocją asortyment również, w spójnej komiksowej konwencji. Unikatowa formuła realizowanych w internecie działań ma zwracać uwagę na konkretne produkty, ale jednocześnie angażować użytkowników portali i budować pozytywny wizerunek marki Praktiker. Komunikacja online prowadzona jest na stronie oraz poprzez mailing. W ramach mailingu wysyłany jest newsletter z gazetką promocyjną, a także zaproszeniem do zabawy i znalezienia odpowiedzi, dlaczego Praktikomania sprawia, że ludzie tracą głowę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Planowanie i zakup mediów online zrealizowała agencja Codemedia. Za opracowanie digitalowej linii kreatywnej odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw. Po stronie firmy Praktiker za kampanie online odpowiedzialna jest Karolina Więckowska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja promocyjna obejmuje wszystkie markety Praktiker oraz sklep internetowy.