Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook w Polsce starzeje się

Najszybciej rosnącymi grupami wiekowymi są osoby między 45 a 54 rokiem życia. Według danych z platformy do zarządzania kampaniami reklamowymi Catvertiser.com wciąż najwięcej jest jednak ludzi młodych, a największą grupą są osoby w wieku 25-34 lata.
O autorze
0 min czytania 2014-10-03

Na Facebooku w Polsce zarejestrowanych jest także więcej kobiet.

Także w Unii Europejskiej 58 milionów facebookowiczów to osoby między 25 a 34 rokiem życia. Nic więc dziwnego, że Facebook staje się też największą platformą prosprzedażową świata. Z danych zgromadzonych przez Catvertiser wynika, że najliczniej reprezentowane są grupy posiadające siłę nabywczą.

Największą “polską” stroną na Facebooku jest fan page Roberta Lewandowskiego, a największe zaangażowanie wzbudza Wiedza Bezużyteczna.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing