Najnowsza kampania PayPo „Daj sobie czas” ma na celu zwiększenie świadomości marki i wiedzy na temat sposobu, w jaki działają płatności odroczone. Hasło przewodnie z jednej strony odwołuje się bezpośrednio do tego, jak działa branża BNPL, która “daje klientom czas” na opłacenie swoich zakupów. Z drugiej strony, wskazuje na dodatkowe benefity wynikające z korzystania z tej formy płatności.
– „Daj sobie czas” na płatność to kluczowa funkcjonalność i benefit, który oferuje nasza firma. Jednak nie jedyny. Klienci PayPo dają sobie czas nie tylko na płatność, ale też na sprawdzenie zakupów i zastanowienie się czy produkty spełniają ich oczekiwania. Kupują zatem w pełni świadomie, dodatkowo mogą zamówić artykuły wyższej jakości, a to z kolei zwiększa ich zadowolenie i tym samym powoduje, że częściej decydują się na kolejne zakupy – mówi Piotr Szymczak, dyrektor marketingu w PayPo.
Zobacz również
W ramach kampanii powstał m.in. specjalny mural z hasłem „Daj sobie czas”, pokazujący, że z PayPo możesz zamówić produkt, sprawdzić go i zapłacić później. Można go podziwiać do końca maja, w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
– W naszych działaniach marketingowych stawiamy na wyrazistą komunikację, poprzez którą chcemy wyróżnić się na tle innych usług, a także zaistnieć w świadomości konsumentów. Lubimy działać nieszablonowo i tak właśnie podeszliśmy do kampanii „Daj sobie czas”, czego dowodem jest efektowny mural widoczny w kluczowej lokalizacji w Warszawie. Stawiamy na dywersyfikację kanałów dotarcia i wykorzystanie różnych formatów reklamowych, co pozwala nam dotrzeć z komunikacją do jak największego grona odbiorców i wzmocnić świadomość marki PayPo, co jest naszym priorytetem – dodaje Piotr Szymczak.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Ponadto kreacje marketingowe nawiązujące do kampanii „Daj sobie czas” przez cały kwiecień można było zaobserwować na kilkudziesięciu nośnikach outdoor w Warszawie, m.in. na DOOHach, billboardach, czy podświetlanych słupach. Dodatkowo kampania emitowana była również w digitalu – w kanałach social media, a także na popularnych portalach horyzontalnych. Koncentrowała się na sytuacjach zakupowych, w najpopularniejszych branżach, jak m.in. sport, fashion, kultura, elektronika czy wakacje. PayPo na zabawnych kreacjach zachęcało do tego, aby pójść o krok dalej i dać sobie czas nie tylko na płatność, ale też na szukanie swojego stylu, udane wakacje czy pójście na koncert.
Słuchaj podcastu NowyMarketing