W ramach Isobar Poland będzie odpowiedzialny za projekty interdyscyplinarne, realizowane we współpracy z brandami Dentsu Aegis Network. Poprzednio pracował jako brand consultant i account manager w Havas Worldwide. Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskich agencjach, jak: Young & Rubicam Poland, DDB Warszawa, McCann Warsaw i Cheil Poland. Prowadził projekty dla takich marek jak: Coca Cola, Chevrolet, Plus GSM czy Unilever. Dla Polskiego Czerwonego Krzyża realizował kampanię ,,Bardzo Dobre Maniery’’, która zdobyła wiele nagród w Polsce i na tegorocznym festiwalu w Cannes.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024