TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CCC zostało partnerem merytorycznym 3. części serii komiksów edukacyjnych „Róża, a co chcesz wiedzieć?”

Bohaterki komiksu Artura Kurasińskiego – Róża i Malina są niezwykle ciekawe wszystkiego, co związane z technologią. Tym razem wyruszają one w podróż do świata e-commerce, gdzie czeka na nie spora dawka edukacji o bezpiecznych zakupach w Internecie.
O autorze
2 min czytania 2023-06-06

Kolejna edycja tego obrazkowego opowiadania powstała we współpracy z partnerami merytorycznymi, których domeną jest e-commerce: CCC, Izbą Gospodarki Elektronicznej oraz InPost. Jest to poradnik dla dzieci w wieku 8-12 lat – poświęcony tematyce e-commerce. Tytułowa Róża i jej siostra, Malina, to uczennice szkoły podstawowej, które dzięki rozmowom z rodzicami, przyjaciółmi oraz ekspertami mogą odkrywać tajemnice handlu online.

W komiksie znajdziemy informacje, m.in. o tym, gdzie i na jakich urządzeniach możemy kupować w Internecie, w jaki sposób nadawać i zwracać paczki czy z jakich form płatności bezpiecznie jest korzystać. Młodzi czytelnicy dowiedzą się również tego, jak zamawiać produkty z troską o środowisko – czyli czym jest ślad węglowy, recykling oraz jak kupować mniej, a mądrzej. Ta rysunkowa historia w łatwy i przystępny sposób przybliża dzieciom funkcjonowanie cyfrowego świata. Jest nieocenioną pomocą dla rodziców, którzy chcą wprowadzać swoje pociechy w świat handlu online i jednocześnie wspierać je w świadomym korzystaniu z jego dobrodziejstw.

Pomysłodawcą i jednym z autorów projektu jest Artur Kurasiński – przedsiębiorca, inwestor, obserwator oraz krytyk zjawisk cyfrowych i nowych technologii, autor gier oraz Komiksów Edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Za warstwę graficzną odpowiada natomiast Tomasz Minkiewicz – uznany polski rysownik i scenarzysta komiksowy, pisarz, satyryk i ilustrator.

Rewolucja cyfrowa dzieje się na naszych oczach. Dla najmłodszych poruszanie się po świecie Internetu, jest już naturalnym elementem życia – traktowanym jednak często jak zabawa. Kliknięcie przycisku „kupuj” to natomiast transakcja, która musi być bezpieczna i podejmowana świadomie. Dlatego tak niezwykle istotne jest, aby dbać o edukację przyszłych pokoleń już od najmłodszych lat. Jak i gdzie bezpiecznie kupować, na co zwracać uwagę nadając paczkę, czy mogę sam zakończyć transakcję, czy muszę poprosić rodzica o pomoc? To ważne pytania, które należy zadać, a Komiks „Róża, a co chcesz wiedzieć” pozwala na nie odpowiedzieć w przystępny i ciekawy sposób – mówi Michał Pachnik, Dyrektor ds. e-commerce w CCC – Bardzo cieszę się, że mogliśmy dołączyć do tego ważnego i ciekawego projektu Artura Kurasińskiego, który tworzy niezwykle wartościowe, merytoryczne treści, pozwalające mądrze wprowadzać dzieci w cyfrowy świat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To już trzecia odsłona naszego komiksu edukacyjnego, w którym Róża i Malina odkrywają świat technologii – powiedział Artur Kurasiński – Przygotowanie każdej publikacji to dla nas świetna zabawa, ale też zobowiązanie. Chcemy, aby nasze komiksy były wartościową dawką wiedzy, która nie tylko oswaja dzieciaki z digitalowy światem, podpowiada jak się w nim odnaleźć, ale również, jak mądrze z niego korzystać.

Wersję drukowaną Komiksu „Róża, a o chcesz wiedzieć?” część trzecia można zakupić na stronie edukomiks.pl. Klubowicze CCC z kolei mogą liczyć na jego darmową wersję elektroniczną w aplikacji mobilnej CCC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się