Anna Miotk dyrektorem ds. komunikacji w Polskich Badaniach Internetu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Miotk dyrektorem ds. komunikacji w Polskich Badaniach Internetu

Z początkiem października b.r. Anna Miotk objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu (PBI). Jest odpowiedzialna za stworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej spółki, a także za wybrane działania związane z rozwojem produktów i usług.

Bezpośrednio podlega prezesowi spółki, Andrzejowi Garapichowi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poprzednio Anna Miotk pełniła funkcję dyrektora ds. badań i rozwoju produktu w Newspoint, marki specjalizującej się w monitoringu internetu. Odpowiadała za raporty i analizy medialne, rozwój produktów i usług firmy z zakresu monitoringu social media oraz wybrane działania marketingowe. W latach 2005-2007 pracowała jako Account Manager w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings). Odpowiadała również za działania PR realizowane dla samej agencji. Wcześniej była zatrudniona w Weber Shandwick gdzie realizowała projekty dla firm z sektorów nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Pierwsze doświadczenia z zakresu PR zdobywała w agencji On Board PR, gdzie opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.

Anna Miotk jest doktorem nauk politycznych, autorką rozprawy doktorskiej „Pomiar i ocena rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” obronionej w Zakładzie Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem prof. Jerzego Olędzkiego. Wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorką bloga na temat strategii komunikacji, annamiotk.pl, dwóch książek, „Badania w public relations” (Difin, 2012) i „Skuteczne social media” (Onepress, 2013) oraz licznych artykułów w portalach i prasie specjalistycznej. Występuje jako prelegentka na uznanych konferencjach branżowych, prowadzi szkolenia (ma certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills), współpracuje jako wykładowca z renomowanymi uczelniami wyższymi, jest też konsultantem w zakresie strategii komunikacji. Jej zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół strategii komunikacji i mierzenia efektów działań komunikacyjnych oraz badań internetu. W wolnych chwilach uczy się śpiewu klasycznego, malarstwa i rysunku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij