TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Digital One – awanse i wzmocnienia w dziale strategii

Do zespołu Digital One na stanowisko Strategy Plannera dołączył w sierpniu Michał Hejduk. Jest to kolejna osoba, po Radosławie Chrobocie, która zasiliła w ostatnim czasie dział strategii agencji. Obydwaj wchodzą w skład zespołu, którym zarządza Michał Owczarek, Strategy + Creative Director.
O autorze
1 min czytania 2014-10-07

(na zdj. od lewej: Michał Hejduk, Radosław Chrobot)

Radosław Chrobot dołączył do działu strategii Digital One w styczniu br., na stanowisko Strategy Plannera, obecnie awansuje na stanowisko Senior Strategy Plannera. Przed przejściem do Digital One pracował m.in. dla domów mediowych Mediacom Warszawa (jako Interactive Media Planner) i Starcom (jako Senior Interactive Media Planner).

W Digital One, na stanowisku Senior Strategy Plannera, projektuje ekosystemy łączące media interaktywne z tradycyjnymi oraz planuje działania aktywujące marki (m.in. Lipton Ice Tea, Sephora, Pepsi) przekładające się na ich właściwe relacje z nowoczesnymi konsumentami.

Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych kierunek: stosunki międzynarodowe, specjalność: Amerykanistyka i Mass Media) oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Shillera w Łodzi (kierunek: Organizacja Produkcji Mediów Cyfrowych)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Michał Hejduk przechodzi do Digital One bezpośrednio z agencji interaktywnej Kalicinscy.com. Wcześniej pracował w agencjach Adwertajzing i Kamikaze.

W Digital One, na stanowisku Strategy Plannera, odpowiedzialny będzie m.in. planowanie działań content marketingowych oraz optymalizację działań marek w Social Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Michał Hejduk jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek: Marketing)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się