Digital One – awanse i wzmocnienia w dziale strategii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital One – awanse i wzmocnienia w dziale strategii

Do zespołu Digital One na stanowisko Strategy Plannera dołączył w sierpniu Michał Hejduk. Jest to kolejna osoba, po Radosławie Chrobocie, która zasiliła w ostatnim czasie dział strategii agencji. Obydwaj wchodzą w skład zespołu, którym zarządza Michał Owczarek, Strategy + Creative Director.

(na zdj. od lewej: Michał Hejduk, Radosław Chrobot)

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Radosław Chrobot dołączył do działu strategii Digital One w styczniu br., na stanowisko Strategy Plannera, obecnie awansuje na stanowisko Senior Strategy Plannera. Przed przejściem do Digital One pracował m.in. dla domów mediowych Mediacom Warszawa (jako Interactive Media Planner) i Starcom (jako Senior Interactive Media Planner).

W Digital One, na stanowisku Senior Strategy Plannera, projektuje ekosystemy łączące media interaktywne z tradycyjnymi oraz planuje działania aktywujące marki (m.in. Lipton Ice Tea, Sephora, Pepsi) przekładające się na ich właściwe relacje z nowoczesnymi konsumentami.

Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych kierunek: stosunki międzynarodowe, specjalność: Amerykanistyka i Mass Media) oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Shillera w Łodzi (kierunek: Organizacja Produkcji Mediów Cyfrowych)

Michał Hejduk przechodzi do Digital One bezpośrednio z agencji interaktywnej Kalicinscy.com. Wcześniej pracował w agencjach Adwertajzing i Kamikaze.

W Digital One, na stanowisku Strategy Plannera, odpowiedzialny będzie m.in. planowanie działań content marketingowych oraz optymalizację działań marek w Social Media.

Michał Hejduk jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek: Marketing)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij